در اطلاعیه‌ سازمان حج و زیارت آمده است: در طوفان مکه که سبب سقوط یک دستگاه جرثقیل و مرگ ۱۰۷ نفر در مسجدالحرام شد، ۱۱ زائر ایرانی مفقود شده بودند که با تلاش‌های انجام گرفته، متأسفانه روز گذشته (شنبه) مطلع شدیم چهار نفر از این زائران فوت شده‌اند. گروه‌های پزشکی و امداد و نجات حج […]

در اطلاعیه‌ سازمان حج و زیارت آمده است: در طوفان مکه که سبب سقوط یک دستگاه جرثقیل و مرگ ۱۰۷ نفر در مسجدالحرام شد، ۱۱ زائر ایرانی مفقود شده بودند که با تلاش‌های انجام گرفته، متأسفانه روز گذشته (شنبه) مطلع شدیم چهار نفر از این زائران فوت شده‌اند.

گروه‌های پزشکی و امداد و نجات حج و زیارت همچنان درحال جست‌وجوی مفقودین آن حادثه که تا کنون هفت نفر اعلام شده است، هستند.

سازمان حج و زیارت اسامی مفقودین حادثه روز جمعه را به این شرح اعلام کرد: مریم آل‌طه بناب از کاروان ۱۱۲۶۶ استان آذربایجان شرقی، حسن قاسمی درآبادی از کاروان ۱۷۷۱۰ استان تهران، فاطمه دامغانی از کاروان ۲۲۱۲۴ استان سمنان، کبری‌بیگم میرغفوری از کاروان ۲۲۱۲۴ استان سمنان، احمد حاتمی کلشتری از کاروان بعثه مقام معظم رهبری و محمدجعفر فلاح از کاروان ۱۳۳۵۲ استان اصفهان.

همچنین شعبان گرجی از کاروان ۳۳۰۲۱ استان همدان نیز جزو مفقودین بود که به تازگی پیدا شد.

این سازمان همچنین اعلام کرد، خبر مفقود شدن این زائران به خانواده‌هایشان اطلاع داده شده است.