دستگیری سوداگران مرگ در تبریز
دستگیری سوداگران مرگ در تبریز

“فرهنگ نوروزی ” در توضیح این خبر گفت: در پی خبر واصله مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه توزیع موادمخدر در یک منزل مسکونی در یکی از محلات تبریز ، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی افزود: ماموران بخش انتظامی خسروشهر تبریز پس از تحقیقات اولیه منزل اعلامی […]

ad“فرهنگ نوروزی ” در توضیح این خبر گفت: در پی خبر واصله مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه توزیع موادمخدر در یک منزل مسکونی در یکی از محلات تبریز ، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بخش انتظامی خسروشهر تبریز پس از تحقیقات اولیه منزل اعلامی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دو نفرمتهم را دستگیر و در بازرسی از منزلشان مقدار یک کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

 نوروزی ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده قضائی به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نخواهد شد و همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام موثری در برخورد با این بلای خانمان سوز است.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با اشاره به لزوم ناامن سازی فضا برای فعالیت سوداگران مرگ خاطر نشان کرد: شهروندان  می توانند با استفاده از  پل ارتباطی ۱۱۰ ضمن افزایش تعامل و همکاری با پلیس، بیشترین تاثیر را در این زمینه داشته باشند.

منبع:فارس