در هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس سونگون در سالن شش هزار نفری شهید‌پور شریفی تبریز میزبان تیم فردوسی مشهد بود که در پایان به برتری پر‌گل میزبان منجر شد. در این بازی ابتدا تیم فردوسی به گل دست یافت، اما مسی‌ها خیلی زود بازی را به تساوی کشاندند. همین روند در گل […]

در هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس سونگون در سالن شش هزار نفری شهید‌پور شریفی تبریز میزبان تیم فردوسی مشهد بود که در پایان به برتری پر‌گل میزبان منجر شد.

در این بازی ابتدا تیم فردوسی به گل دست یافت، اما مسی‌ها خیلی زود بازی را به تساوی کشاندند. همین روند در گل دوم نیز تکرار شد، ولی مس سونگون بعد از زدن گل دوم خود دیگر مجال پیشی گرفتن تیم مهمان را نداده و در نهایت بازی را با نتیجه ۷ بر ۲ به سود خود پایان داد.

جالب اینکه فردوسی مشهد در سفر قبلی خود به تبریز برابر دبیری نیز با همین نتیجه مغلوب شده بود.

در این بازی بلو برزیلی برای تیم مس هت‌تریک کرده و سه گل به ثمر رساند و مرتضی عزتی ۲ گل، حسین طیبی و شمایی دیگر گل‌های تیم مس را زده و مصطفی طیبی نیز زننده هر دو گل فردوسی مشهد بود. در این دیدار مسلم رستمی‌ها از مس و ناصر عجم از فردوسی مشهد از زمین مسابقه اخراج شدند.

تیم مس سونگون با این پیروزی ۱۹ امتیازی شده و همچنان در تعقیب تاسیسات دریایی تهران بوده و منتظر لغزش شاگردان وحید شمسایی برای رسیدن به صدر جدول است.

اما تیم دبیری تبریز نیز در اصفهان مهمان تیم کاشی نیلو اصفهان بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم دبیری خاتمه یافت.

دبیری در این بازی در نیمه اول در حالی که سه بر یک پیش بود، در آخرین ثانیه بازی گل دوم را دریافت کرد.

در نیمه دوم فرهاد فخیم بر گل‌های تیم دبیری افزوده و تا یازده ثانیه به اتمام بازی تیم دبیری ۴ بر ۲ پیش بود.

در این زمان تیم اصفهانی به یک پنالتی دست یافته و فاصله را به حداقل رساند. در آخرین ثانیه بازی تیم کاشی نیلو اصفهان باز هم صاحب یک ضربه پنالتی از نقطه دوم شده و این‌بار موفق به ثمر رساندن این ضربه نشدند تا تیم دبیری تبریز این پیروزی را در ثانیه‌های پایانی از دست ندهد.

با این نتیجه تیم دبیری تبریز ۱۴ امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کرد.

فرهاد فخیم نیز با سه گلی که در این بازی به ثمر رساند با ۱۴ گل زده به تنهایی در صدر گلزنان قرار گرفته و بابک اکبری نیز در این بازی چهارمین گل فصل خود را برای تیم دبیری زد.

در این مسابقه بابک اکبری از تیم دبیری و محسن مومنی از تیم کاشی نیلو از داور مسابقه کارت قرمز گرفته و از زمین اخراج شدند.

فارس