طنز یا تمسخر/شوخی با تونی!
طنز یا تمسخر/شوخی با تونی!

اویاقلیق:طبق آموزه های علمی، کسانی که براحتی گریه می کنند و یا براحتی می خندند، اندکی ضعف اعصاب دارند. سایتی که پرطرفدار سایت ورزشی است،اخیرا ویدئوئی را تحت عنوان نگاهی طنزآمیز به حواشی بازی تراکتورسازی-نفت روی سایت قرار داده و به ذم خودشان خواسته اند با تونی شوخی کرده و نگاهی طنازانه به مسئله ای […]

dwاویاقلیق:طبق آموزه های علمی، کسانی که براحتی گریه می کنند و یا براحتی می خندند، اندکی ضعف اعصاب دارند.

سایتی که پرطرفدار سایت ورزشی است،اخیرا ویدئوئی را تحت عنوان نگاهی طنزآمیز به حواشی بازی تراکتورسازی-نفت روی سایت قرار داده و به ذم خودشان خواسته اند با تونی شوخی کرده و نگاهی طنازانه به مسئله ای که قلب میلیونها طرفدار تراکتور را به درد آورد را داشته باشند.

مقوله طنز همواره در لبه تیغی سیر می کند که یک طرف آن هجو و طرف دیگر آن استهزا است که گهگاه این دو پرتگاه هجو و استهزار از زیر تیغ دره ای را تشکیل می دهند که طنز با اندکی بی احتیاطی به سهولت می تواند در عمق آن جای بگیرد.

مطمئنا اگر کسی به این ویدئو که از حیطه طنز خارج شده و بیشتر هجو است، خنده ای کرده باشد، دچار ضعف اعصاب است، این ویدئو نه تنها هیچ تبسمی را به لبان بیننده نمی آورد بلکه بیشتر سطح نگری و آماتوری سازندگان آن را به رخ کشیده و مسخره کردن طرف را به بیننده القا می کند که اگر نیت به تمسخر باشد باید به حال این سایت ورزشی که ادعای پرطرفدارترین سایت ورزشی کشور را یدک می کشد، افسوس خورد.

زخم تراکتوری ها هنوز از حوادث آن جمعه سیاه التیام نیافته و قلبشان شدید گرفته است و شاید باید سپاسگزار این اشخاص بی مایه بود که با ساخت و پرداخت چنین عناوینی اجازه نمی دهند هواداران آن فاجعه را فراموش کنند و مطمئن شوند که عدم قهرمانی تراکتور مهندسی شده و نقشه ای هزار توی بوده است که از اول نیم فصل دوم استارت زده شد و در پایان لیگ رقم خورد.

تونی محبوب تراکتوری هاست، تونی همیشه محبوب خواهد بود، حتی اگر نتیجه نگیرد و حتی اگر برخی لقب نامانوس به وی دهید و مسخره اش کنند، زیرا که از ته دل به همگان ثابت کرده یک تراکتوری واقعی است.

*********************

یادداشت از :دنیز مارالانلی