چرا سفر عراقچی به اردبیل لغو شد؟
چرا سفر عراقچی به اردبیل لغو شد؟

به گزارش اویاقلیق،دبیر مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان اردبیل گفت: در حالی که قرار بود عراقچی سفری را با هماهنگی حقیقت‌پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به اردبیل داشته باشد به خاطر تفکر و رفتار رادیکالی عده‌ای این سفر لغو شد. حامد حسن‌لی اظهار کرد: متاسفانه این نخستین باری نیست که در استان شاهد […]

به گزارش اویاقلیق،دبیر مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان اردبیل گفت: در حالی که قرار بود عراقچی سفری را با هماهنگی حقیقت‌پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به اردبیل داشته باشد به خاطر تفکر و رفتار رادیکالی عده‌ای این سفر لغو شد.

حامد حسن‌لی اظهار کرد: متاسفانه این نخستین باری نیست که در استان شاهد جلوگیری از حرکت‌های انقلابی و جنبشی و سازنده می‌شویم مگر مذاکرات لوزان به چه حد مبهم بوده که به عراقچی اجازه ندادند در خصوص رفع ابهام جلسه‌ای تشکیل دهد؟؟

وی ادامه داد: حرف‌های مقام معظم رهبری بر روی زمین می‌ماند و برخی شعار و ادعای وفاداری به این انقلاب را هم سر می‌دهند.

دبیر مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان اردبیل یادآور شد: شفاف‌سازی وظیفه دولت و وزارت خارجه است و بابت این لطفی را به مردم و نخبگان نمی‌کنند از طرف ما ملت رفته‌اند مذاکره و باید هم به ما ملت جواب بدهند.

حسن‌لی بیان کرد: دانشجویان قشر بیدار جامعه هستند و بر خلاف تلاشی که عده‌ای در خصوص قطع ارتباط این قشر با بدنه جامعه می‌شوند باید گفت که این خیال خام را باید در ذهن خود پاک کنند.

وی ادامه داد: به جای دخالت در عزل و نصب‌های استانی و دانشگاه‌های استان، به جای دخالت در نمره اساتید دانشگاه به برخی نور چشمی‌ها و به جای دخالت در اجرای امر مقام معظم رهبری و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ بروند به جمع کردن افتضاحاتی که در گردنه حیران رقم زده‌اند بپردازند و پاسخگو باشند.

دبیر مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان اردبیل گفت:‌ به جای این حرکات بروند کارهایشان و وظایفشان را انجام دهند و یادشان باشد که اگر در پشت میزی نشسته باشند با اراده ملت بوده و حواسشان به اراده ملت باشد که می‌تواند عکس این هم اتفاق بیافتد.

حسن‌لی افزود: انتخابات مجلس نزدیک است، دانشجویان بیدار و مردم آگاه‌اند.

منبع: فارس