۷کشته و زخمی حاصل تصادف پراید با‌ آمبولانس
۷کشته و زخمی حاصل تصادف پراید با‌ آمبولانس

به گزارش اویاقلیق،حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: ساعت ۲۱ شب گذشته در جاده آذرشهر‌ ـ تبریز سه راهی نادرلو برخورد پراید با‌ آمبولانس یک فوتی و ۶ مصدوم برجای گذاشت. وی افزود: پس از برخورد پراید با آمبولانسی که حامل بیمار قلبی بود راننده پراید در دم فوت می‌کند و سه نفر از سرنشینان پراید و […]

به گزارش اویاقلیق،حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: ساعت ۲۱ شب گذشته در جاده آذرشهر‌ ـ تبریز سه راهی نادرلو برخورد پراید با‌ آمبولانس یک فوتی و ۶ مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: پس از برخورد پراید با آمبولانسی که حامل بیمار قلبی بود راننده پراید در دم فوت می‌کند و سه نفر از سرنشینان پراید و سه نفر از سرنشینان‌ آمبولانس مصدوم می‌شوند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه توسط اورژانس آذرشهر و شیرامین به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل می‌شوند.

حسینقلی‌زاده با بیان اینکه تجمع مردم برای تماشای صحنه تصادف امدادرسانی را مختل می‌کند، از مردم خواست هنگام مشاهده سوانح رانندگی از تجمع در محل پرهیز و راه را برای آمبولانس‌های امدادی باز کنند.

وی بر لزوم رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان خودروهای سنگین تاکید کرد و گفت: تردد خودروهای سنگین مانند کامیون و تریلی در داخل شهر باید احتیاط بیشتری داشته باشند که منجر به بروز حوادث این چنینی نباشیم.