اجرای طرح بتن غلطکی در مسیر اتوبوس های تندروی تبریز
اجرای طرح بتن غلطکی در مسیر اتوبوس های تندروی تبریز

به گزارش اویاقلیق، محبوب عبداله پور ضمن اشاره به اجرای طرح بتن غلطکی در مسیر brt ، به کارآیی خوب این تکنولوژی اشاره نمود و گفت: سال گذشته، مسیر brt ، حدفاصل چهارراه خطیب تا میدان قونقا با استفاده از این تکنولوژی، پوشش داده شد که خوشبختانه توانست مشکلات مربوط به آسفالت مسیر فوق را […]

۴۴به گزارش اویاقلیق، محبوب عبداله پور ضمن اشاره به اجرای طرح بتن غلطکی در مسیر brt ، به کارآیی خوب این تکنولوژی اشاره نمود و گفت: سال گذشته، مسیر brt ، حدفاصل چهارراه خطیب تا میدان قونقا با استفاده از این تکنولوژی، پوشش داده شد که خوشبختانه توانست مشکلات مربوط به آسفالت مسیر فوق را حل کند.

وی افزود: البته محدوده تقاطع ها در این قسمت از مسیر brt ، به دلیل عدم صدور مجوز توسط راهنمایی و رانندگی تحت اجرای این طرح قرار نگرفته اند و به همین دلیل، در پاره ای از این تقاطع ها، مشکل جمع شدن آسفالت مشاهده می گردد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در ادامه، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این مسیر در ترددها و ترافیک شهری،  اجرای طرح بتن غلطکی در باقی مسیر، ضروری بود؛ بر این اساس، معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، اجرای این طرح را در اولویت کاری خود قرار داد.

عبداله پور، همچنین اضافه نمود: بنا به قرار داد منعقده، شهرداری منطقه ۲ تبریز به عنوان مجری این پروژه و با اعتباری ویژه، از امشب اجرای طرح بتن غلطکی را  در قسمت هایی از مسیر brt که فاقد این پوشش بوده اند، آغاز می کند.

وی همچنین در مورد آسفالت کاری بر روی قسمتی که بتن غلطکی دارد، گفت: شرکت اتوبوس رانی، گزارشی مبنی بر فرسایش چرخ های اتوبوس، هنگام حرکت بر روی پوشش بتن ارائه نمود که اجرای لایه نازکی از آسفالت در روی بتن غلطکی، با هدف کاهش استهلاک چرخ های اتوبوس ها صورت گرفت.