برگزاری نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز در آبان ماه/ ثبت‌نام از اول تا ۳۱ شهریور
برگزاری نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز در آبان ماه/ ثبت‌نام از اول تا ۳۱ شهریور

به گزارش اویاقلیق،علی جهانگیری با اعلام این خبر، گفت: این نمایشگاه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود. وی، بسترسازی برای تکمیل چرخه تجاری‌سازی علم و فناوری، کاربردی کردن توانمندی‌های پژوهشی و فناوری استان، معرفی اختراعات فناورانه و […]

به گزارش اویاقلیق،علی جهانگیری با اعلام این خبر، گفت: این نمایشگاه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

وی، بسترسازی برای تکمیل چرخه تجاری‌سازی علم و فناوری، کاربردی کردن توانمندی‌های پژوهشی و فناوری استان، معرفی اختراعات فناورانه و ایده‌های دانش‌محور و حمایت از شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.

جهانگیری گفت: ایجاد ارتباط بین دانشگاهیان و فناوران با بخش‌های مختلف اقتصادی و اجرایی، زمینه‌سازی برای افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش‌بنیان، جذب سرمایه‌گذاری برای طرح‌های اقتصادی دانش‌بنیان و ایجاد فضای مناسب کسب و کار برای نخبگان علمی و فناوری از دیگر اهداف برگزاری سومین نمایشگاه فناوری‌های نو و پیشرفته است.

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در ادامه از انتشار فراخوان شرکت در این نمایشگاه خبر داد و گفت: کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز علمی و پژوهشی، مراکز تحقیق و توسعه، فناوران، مخترعان و صاحبان صنایع می‌توانند از اول تا ۳۱ شهریور با مراجعه به سایت اختصاصی نمایشگاه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سایت اختصاصی سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری‌های نو و پیشرفته تبریز “ربع رشیدی” از طریق این لینک قابل دسترسی است.