طرح‌های عمرانی تامین اجتماعی به صورت الویت‌دار اجرایی می‌شود
طرح‌های عمرانی تامین اجتماعی به صورت الویت‌دار اجرایی می‌شود

به گزارش اویاقلیق،خلیل حنیف ظهر امروز در گردهمایی یک‌روزه دبیران شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تبریز بر هماهنگی بیشتر برای تحقق سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد. وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظایف سنگینی بر عهده دارد، گفت: اگر این وزارتخانه در امور […]

به گزارش اویاقلیق،خلیل حنیف ظهر امروز در گردهمایی یک‌روزه دبیران شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تبریز بر هماهنگی بیشتر برای تحقق سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظایف سنگینی بر عهده دارد، گفت: اگر این وزارتخانه در امور خود کمترین نقص و خللی داشته باشد بسیاری از امور مردم به هم می‌خورد و زندگی بسیاری از مردم و بازنشستگان وابسته به این وزارتخانه است.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ایام هفته دولت تاکید کرد: ماندگاری شهدای دولت به خاطر سادگی و صداقت آنان در خدمت به مردم بود و کارکنان دولت که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند در یک حکومت صالح اسلامی نقش‌آفرین هستند.

تلاطم در بخش‌های مختلف اقتصادی

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در چند سال گذشته تلاطم در بخش‌های اقتصادی را شاهد بودیم و کارآفرینان بلاتکلیف بودند که امروز نتایج این بی‌برنامگی را در بیکاری و مشکلات اقتصادی شاهد هستیم.

حنیف گفت: مردم امنیت روانی خوبی را شاهد هستند که می‌تواند زمینه‌ای برای توسعه کارهای اقتصادی باشد و این امنیت متفاوت با امنیت پلیسی است.

وی تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را از اقدامات مهم دولت دانست و گفت: حمایت‌های خوبی از این افراد محروم در قالب این صندوق صورت می‌گیرد.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دفترچه‌های بیمه سلامت و طرح سلامت نیز از کارهای خوب دولت تدبیر و امید است که مردم می‌توانند تا ۹۴ درصد هزینه‌های درمانی خود را دریافت کنند.

وجود طرح‌های نیمه‌تمام و غیرکارشناسی در دولت گذشته

حنیف، با انتقاد از طرح‌های نیمه‌تمام و غیرکارشناسی در دولت گذشته بیان کرد: برخی طرح‌های نیمه‌تمام از دولت قبلی مانده که غیرکارشناسی بوده ولی در حال حاضر طرح‌ها کارشناسی و اولویت‌بندی شده است.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت توسعه صندوق بیمه روستایی و عشایر یادآور شد: این صندوق با اعتمادسازی در میان روستائیان و عشایر می‌تواند گسترش یابد و مدیران دولتی در این زمینه می‌توانند اعتمادسازی کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت حمایت مجلس از برنامه‌های اجتماعی گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس در این راستا همراهی خوبی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد و در سال همدلی و همزبانی تلاش نمایندگان این کمیسیون مورد تجلیل است.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نشست هماهنگی دبیران شورای هماهنگی در تبریز بیان کرد: در نشست تبریز مسائل جاری طرح و موضوعات مورد نظر مدیران استانی مطرح خواهد شد.

وی گفت: در این نشست مدیران استان‌های مختلف حضور دارند و در نشست بعد از ظهر نیز با مسئولان استانداری آذربایجان‌شرقی دیدار خواهند کرد.

منبع:فارس