به گزارش اویاقلیق،حسین امامی در مراسم بهره برداری هتل آپارتمان غزال ارومیه با اعلام این خبر گفت: گستردگی آذربایجان غربی و وجود جاذبه‌های بی‌شمار گردشگری در استان موجب شده تا تعدادی واحدهای اقامتی استان جوابگوی نیاز گردشگران نبوده و احداث و راه اندازی هتل آپارتمان می‌تواند این نیاز را جبران کند. وی هتل آپارتمان‌ها را […]

به گزارش اویاقلیق،حسین امامی در مراسم بهره برداری هتل آپارتمان غزال ارومیه با اعلام این خبر گفت: گستردگی آذربایجان غربی و وجود جاذبه‌های بی‌شمار گردشگری در استان موجب شده تا تعدادی واحدهای اقامتی استان جوابگوی نیاز گردشگران نبوده و احداث و راه اندازی هتل آپارتمان می‌تواند این نیاز را جبران کند.
وی هتل آپارتمان‌ها را محلی برای اقامت خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: بیشتر خانواده‌ها طالب اقامت در محیطی جمعی و خانوادگی هستند و از این نظر هتل آپارتمان‌ها بهترین گزینه است.
امامی با اشاره به نحوه ارائه خدمات و پذیرایی در هتل‌ها تصریح کرد: کیفیت خدمات و پذیرایی در هتل‌ها نقش بسزایی در افزایش آمار گردشگران داشته و آموزش این گونه خدمات از اولویت‌های برنامه‌های کاری معاونت گردشگری است.
در این مراسم بهروز حسین زاده بهره بردار هتل آپارتمان غزال ارومیه نیز ضمن قدردانی از همکاری‌های سازنده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: این هتل آپارتمان با توجه به نیازهای موجود ساخته شده و متعلق به بنده نبوده بلکه متعلق به چرخه گردشگری استان هست و سعی داریم در رستوران این هتل آپارتمان با سرو غذاهای سنتی، مسافران را با فرهنگ و آداب و رسوم ارومیه آشنا سازیم.