برگزاری نمایشگاه تخصصی تعاونی فرش در تبریز
برگزاری نمایشگاه تخصصی تعاونی فرش در تبریز

به گزارش اویاقلیق،منصور نیکخو قبل از ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته تعاون اظهار داشت: افتتاح کارخانه خوراک دام با اعتبار ۲۶ میلیارد ریالی در شهرک سلیمی و واگذاری ۲۰۰ واحد از پروژه تعاونی مسکن دانشگاه تبریز از جمله پروژه های افتتاح شده در طول این هفته خواهد بود. وی ادامه […]

به گزارش اویاقلیق،منصور نیکخو قبل از ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته تعاون اظهار داشت: افتتاح کارخانه خوراک دام با اعتبار ۲۶ میلیارد ریالی در شهرک سلیمی و واگذاری ۲۰۰ واحد از پروژه تعاونی مسکن دانشگاه تبریز از جمله پروژه های افتتاح شده در طول این هفته خواهد بود.

وی ادامه داد: با همت تعاونی های فرش استان درصدد بازگشایی نمایشگاه تخصصی تعاونی فرش از ۲۳ تا ۳۰ شهریور ماه در محل سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز خواهیم بود که این امر مورد توجه وزارتخانه نیز قرار گرفته و از مهمانان خارجی برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.

نیکخو افزود: شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی به دلیل وجود فرش های مرغوب در تمامی نقاط دنیا معروف است و به همین دلیل بازگشایی این نمایشگاه می تواند برای رونق این صنعت مفید باشد.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و دیدار با استاندار از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان با اشاره به تجلیل از تعاونی ها برتر نبز گفت: همچنین در سطح ملی نیز شاهد تجلیل از تعاونی های فعال کشور خواهیم بود که در این راستا از هفت تعاونی برتر در گرایش های مختلف تجلیل خواهد شد که تاکنون حضور دو تعاونی استان در بین این هفت تعاونی برتر کشوری قطعی شده است.

منبع:مهر