۷۸۰ واحد مسکن مهر در ارومیه افتتاح شد
۷۸۰ واحد مسکن مهر در ارومیه افتتاح شد

به گزارش اویاقلیق، خلیل محبت‌خواه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر در استان افتتاح می‌شود اظهار داشت: امروز نیز ۷۸۴ واحد مسکن مهر، ویژه کارکنان سپاه ارومیه افتتاح شد. مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: زیربنای واحدهای کارکنان سپاه ارومیه بین ۷۵ تا ۸۵ متر […]

شببه گزارش اویاقلیق، خلیل محبت‌خواه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر در استان افتتاح می‌شود اظهار داشت: امروز نیز ۷۸۴ واحد مسکن مهر، ویژه کارکنان سپاه ارومیه افتتاح شد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: زیربنای واحدهای کارکنان سپاه ارومیه بین ۷۵ تا ۸۵ متر مربع بوده و وام و تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی برای آن اختصاص یافته بود.

محبت‌خواه بیان کرد: در این باره سهم آورده مردم ۲۹ تا ۴۰ میلیون بوده که با توجه به زیربنای واحدهای مسکونی متغیر بود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ۵ هزار واحد مسکن مهر نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد افزود: بهره برداری از ۱۲ هزار واحد مسکن مهر نیز برای سال آینده پیش‌بینی شده است.

محبت‌خواه گفت: شهرهای ارومیه، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، خوی، سردشت، سلماس، شاهین دژ، ماکو، مهاباد، میاندوآب و نقده از جمله شهرهای آذربایجان‌غربی است که مساکن مهر در آنجا افتتاح می‌شود.