سینماهای اکران کننده فیلم “محمدرسول الله” در تبریز+ سانس های اکران
سینماهای اکران کننده فیلم “محمدرسول الله” در تبریز+ سانس های اکران

به گزارش اویاقلیق،محرمی معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در پی اکران فیلم “محمد رسول الله (ص)” در استان آذربایجان شرقی در رابطه با جزئیات اکران به خبرنگار گروه فرهنگی آناج، گفت: اکران این فیلم از روز گذشته در سینماهای ناجی و ۲۹ بهمن تبریز شروع شده است. وی خاطرنشان کرد: سانس […]

یصصضبه گزارش اویاقلیق،محرمی معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در پی اکران فیلم “محمد رسول الله (ص)” در استان آذربایجان شرقی در رابطه با جزئیات اکران به خبرنگار گروه فرهنگی آناج، گفت: اکران این فیلم از روز گذشته در سینماهای ناجی و ۲۹ بهمن تبریز شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: سانس های اکران در سینما ناجی ساعات ۱۱، ۱۴، ۱۷ و ۲۰ و سانس های اکران در سینما ۲۹ بهمن ساعات ۹٫۳۰، ۱۳، ۱۶٫۳۰ و ۲۰ می باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه معمولا میزان استقبال از فیلم ها در روز اول اکران کمتر است، اما ” محمد رسول الله (ص)” در روز اول با استقبال خوبی مواجه شد.

محرمی ادامه داد: اکران این فیلم در شهرستان های دیگر استان نیز اواخر این هفته اتفاق می افتد اما لازم است مقدمات لازم جهت انجام این کار در تهران پی گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: سینماهایی که جهت اکران فیلم انتخاب شده اند از جمله سینماهای مجهز و دارای امکانات کافی تبریز هستند.

وی اظهار کرد: قیمت بلیط تماشای فیلم در سینما ناجی شش هزار تومان، در سینما ۲۹ بهمن پنج هزار تومان و در شهرستان ها چهار هزار تومان می باشد که علت گران تر بودن قیمت بلیط در سینما ناجی به دلیل تجهیزات بیشتر آن و علت بیشتر بودن قیمت بلیط این فیلم نسبت به فیلم های دیگر، بیشتر بودن مدت زمان فیلم است.

معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان داشت: ترتیبی خواهیم داد که در روزهای آتی بلیط ها به صورت پیش فروش نیز در اختیاران علاقه مندان قرار بگیرد.

وی در آخر گفت: فیلم “محمد رسول الله (ص)”  با به نمایش گذاشتن چهره ی رحمانی اسلام در مقابله با گروه های تکفیری مثل داعش که سعی در بدنام کردن دین اسلام دارند، بسیار دارای ارزش و اهمیت است و قطعا مورد استقبال مردم واقع می شود.