هیجدهمین نمایشگاه بین المللی رایانه در تبریز
هیجدهمین نمایشگاه بین المللی رایانه در تبریز

به گزارش اویاقلیق،این نمایشگاه از امروز تا هشتم شهریور در سالن شهریار این نمایشگاه پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است. غرفه های این نمایشگاه بین المللی از استان های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، فارس و خوزستان در قالب نمایندگی از کشورهای آلمان، چین، کره جنوبی، ژاپن، و تایوان دایر می باشد. انواع سخت افزار، نرم […]

سبشبه گزارش اویاقلیق،این نمایشگاه از امروز تا هشتم شهریور در سالن شهریار این نمایشگاه پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان است.

غرفه های این نمایشگاه بین المللی از استان های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، فارس و خوزستان در قالب نمایندگی از کشورهای آلمان، چین، کره جنوبی، ژاپن، و تایوان دایر می باشد.

انواع سخت افزار، نرم افزارهای حسابداری و کاربردی، انواع تبلت و نوت بوک، اپراتور سیم کارت، وایمکس، خدمات اینترنت، تجارت الکترونیک، ماشین های اداری و هوشمند سازی فضاهای آموزشی از جمله زمینه های فعالیت غرفه های این نمایشگاه به شمار می رود.

از دیگر زمینه های فعالیت غرفه های این نمایشگاه می توان به دوربین های مداربسته، سیستم های حفاظتی، تجهیزات و لوازم جانبی رایانه، یو پی اس، استابلایزر، پلاتر و پروژکتور و غیره اشاره کرد.

این نمایشگاه در مدت فعالیت خود از ساعت ۱۵ تا ۲۱ شب برای بازدید علاقه مندان دایر است.

نمایشگاه بین المللی تبریز با شش سالن سرپوشیده با عناوین ‘ استاد شهریار’، ‘پروین اعتصامی’، ‘امیر کبیر’، ‘ آذربایجان’، ‘سهند’ و ‘ستارخان’ سالانه میزبان حدود ۵۰ نمایشگاه داخلی و بین المللی است.

منبع:ایرنا