کمپ گردشگری سد زرآباد ورزقان آماده پذیرایی از گردشگران
کمپ گردشگری سد زرآباد ورزقان آماده پذیرایی از گردشگران

به گزارش اویاقلیق به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، شبکه نیرو رسانی کمپ گردشگری سد زر آباد همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار ورزقان، معاون سرمایه گذاری اداره کل و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید. احد قهرمانی معاون سرمایه گذاری اداره […]

ضبه گزارش اویاقلیق به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، شبکه نیرو رسانی کمپ گردشگری سد زر آباد همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار ورزقان، معاون سرمایه گذاری اداره کل و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

احد قهرمانی معاون سرمایه گذاری اداره کل با اعلام این خبر افزود: پروژه برق رسانی به طول یک کیلومتر برق فشار قوی و دو کیلومتر برق  فشار ضعیف جهت پوشش روشنایی و مصارف معمول این کمپ به بهره برداری رسید. وی افزود: پیش از این نیز برای ایجاد بسترهای مناسب در زمینه گردشگری در این کمپ؛ از جمله ایجاد راه دسترسی آسفالته، نمازخانه، فروشگاه، آلاچیق، سرویس بهداشتی و تیرگذاری برق در حدود ۱۵ میلیارد ریال از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هزینه شده است.

وی با اشاره به  آب و هوای پاک و دل انگیز و وجود مناطق بکر طبیعی و چشم انداز کم نظیر را از جمله شاخصه های قابل توجه این کمپ نمونه گردشگری عنوان کرده و یاد آور شد: این مجموعه طبیعی می تواند موجب رونق گردشگری و اقتصادی شهرستان ورزقان شود.

قهرمانی خاطر نشان کرد: اهتمام مسولین شهرستان برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و همچنین برگزاری برنامه های مختلف می تواند در معرفی این کمپ گردشگری و بهره مندی از پتانسیل موجود در راستای اشتغال زایی  و بهبود شرایط اقتصادی منطقه تاثیر چشمگیری داشته باشد.

یاد آور می شود سد  زرآباد در دو کیلومتری شهر ورزقان قرار دارد و مساحت اراضی پایاب آن ۲۰۰ هکتار است.