شهرداری و شورا با تمام توان برای رفع مشکلات تبریز تلاش می کنند
شهرداری و شورا با تمام توان برای رفع مشکلات تبریز تلاش می کنند

به گزارش اویاقلیق،اسماعیل جبارزاده دوشنبه شب درآیین بهره برداری از فاز دوم پروژه تقاطع سه سطح حمید باکری ، افزود : اگر روزی چهره تبریز چهره غیرپیشرفته و عقب مانده بود، امروز در سایه تلاش دو سال اخیر شهرداری، تبریز به شهری متفاوت تر از گذشته تبدیل شده است. وی گفت: امروز گردشگران از تمیزی […]

هبه گزارش اویاقلیق،اسماعیل جبارزاده دوشنبه شب درآیین بهره برداری از فاز دوم پروژه تقاطع سه سطح حمید باکری ، افزود : اگر روزی چهره تبریز چهره غیرپیشرفته و عقب مانده بود، امروز در سایه تلاش دو سال اخیر شهرداری، تبریز به شهری متفاوت تر از گذشته تبدیل شده است.
وی گفت: امروز گردشگران از تمیزی و نظافت شهر می گویند و از تبدیل شهر به کارگاه بزرگ سازندگی توصیف می کنند که این امر امتیاز مهمی برای شهرداری تبریز به شمار می رود.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در آذربایجان شرقی افزود: پروژه تقاطع سه سطح ‘ شهید حمید باکری’ مشکل ترافیکی در ورودی شهر تبریز از سمت اتوبان تهران را مرتفع می کند.
جبارزاده با تاکید بر توصیه رئیس جمهوری بر وحدت بین تمامی دستگاه های خدمتگذار، گفت : فاز اول این پروژه مهم ترافیکی سال گذشته توسط معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد و بهره برداری از فاز دوم این پروژه همزمان با آغاز هفته دولت و پیش از موعد مقرر، موجب خرسندی است.
استاندار آذربایجان شرقی افزود : تلاش شهرداری تبریز با همکاری اداراتی نظیر، آب و فاضلاب، مخابرات، شرکت برق، آب منطقه ای و منابع طبیعی منجر به اجرای این پروژه مهم شهری شده است.
وی با تاکید براینکه بنای دولت تدبیر و امید بر وحدت و همدلی است، اظهار داشت : درگذشته رکود و توقف برخی پروژه های شهری به دلیل سوء تفاهم میان برخی ادارات وجود داشته اما اجرای سریع پروژه تقاطع سه سطح حمید از برکات وحدت و همدلی مسئولان در دستگاه های اجرایی تبریزاست.
وی با بیان اینکه همت تمام مسئولان بر این است که با حمایت از اقدامات عمرانی ، تبریز را نگین شهرهای ایران کنند ، گفت : درهفته دولت ۸۳۳ پروژه در مناطق مختلف استان با اعتباری افزون بر یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.