همایش بزرگ نجوم در تبریز
همایش بزرگ نجوم در تبریز

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا ، امید اکبری، رییس انجمن نجوم آیاز گفت: این همایش با حضور  پژمان نوروزی،  یوسف پزشکیان و سیدهادی طباطبایی پژوهشگر و کارشناس ارشد تاریخ علم، روز پنجشنبه ۵ شهریور از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای دکتر مبین تبریز برگزار خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: سالگرد تاسیس آیاز […]

سبه گزارش اویاقلیق به نقل از ایسنا ، امید اکبری، رییس انجمن نجوم آیاز گفت: این همایش با حضور  پژمان نوروزی،  یوسف پزشکیان و سیدهادی طباطبایی پژوهشگر و کارشناس ارشد تاریخ علم، روز پنجشنبه ۵ شهریور از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای دکتر مبین تبریز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سالگرد تاسیس آیاز هر ساله بهانه‌ای شده است تا این انجمن میزبان همایش‌ها و برنامه‌های علمی خاصی در تابستان باشد و امسال نیز چهره‌های مطرح نجوم کشورو استان مهمانان و سخنرانان این همایش خواهند بود.

رییس انجمن نجوم آیاز، موضوعات این همایش را پرتوهای کیهانی، بارش های شهابی و بررسی برخورد شهاب سنگ ها به زمین در طول تاریخ و نگاه بشر به کیهان برشمرد و گفت: شرکت در این همایش برای تمامی اعضای انجمن آیاز رایگان است و علاقه‌مندانی که سابقه عضویت در انجمن ندارند می‌توانند با عضویت در انجمن در این همایش شرکت کنند.

اطلاعات تکمیلی در سایت آیاز به نشانی Ayazastro.com قابل دسترسی است.

گفتنی است، فرهنگسرای دکتر مبین تبریز در خیابان آزادی، چهارراه ابوریحان، ابتدای شهرک طالقانی، بالاتر از اتحادیه تاکسیرانی واقع است.