سقوط قیمت ۹ خودروی داخلی به زیر قیمت کارخانه(+ اسامی)
سقوط قیمت ۹ خودروی داخلی به زیر قیمت کارخانه(+ اسامی)

به گزارش اویاقلیق به نقل ازعصر ایران، با وضعیتی که هم اکنون در بازار خودرو به وجود آمده اکنون  می توان گفت حاشیه بازار برای هیچ خودرویی وجود ندارد و حتی قیمت برخی از خودرو ها به زیر نرخ کارخانه رسیده است. مطابق بررسی های انجام شده هم اکنون قیمت ۹ خودرو که برخی از […]

شسبه گزارش اویاقلیق به نقل ازعصر ایران، با وضعیتی که هم اکنون در بازار خودرو به وجود آمده اکنون  می توان گفت حاشیه بازار برای هیچ خودرویی وجود ندارد و حتی قیمت برخی از خودرو ها به زیر نرخ کارخانه رسیده است.

مطابق بررسی های انجام شده هم اکنون قیمت ۹ خودرو که برخی از آنها از پرفروش ترین خودروهای داخلی نیز هستند در بازار به زیر قیمت کارخانه سقوط کرده اند.
هم اکنون قیمت هر دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس در بازار آزاد ۲۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ دوگانه سوز ۱۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲معادل ۲۰۰ هزار تومان ، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ معادل ۲۹۰ هزار تومان ، پژو ۲۰۶ صندوقدارV8 معادل ۴۰۰ هزار تومان ، رانا ال ایکس ۸۰۰ هزار تومان، سمند سورن ۹۰۰ هزار تومان، سراتو اتوماتیک سایپا ۶ میلیون تومان  و سوزوکی ویتارا معادل ۸ میلیون تومان کمتر از نرخ مصوب کارخانه در بازار خرید و فروش می شود.

همچنین تندر ۹۰ اتوماتیک ۲۰۰ هزار تومان ، پژو پارس ال ایکس ۲۰۰ هزار تومان،پژو ۴۰۵ slx با ۳۰۰ هزار تومان، پارس تندر فول با ۱ میلیون تومان و لیفان X60  تولیدی کرمان موتور با ۳ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته در بازار خرید و فروش شدند.