تراکتور می تواند استقلال خوزستان را شکست دهد
تراکتور می تواند استقلال خوزستان را شکست دهد

اویاقلیق:چهارشنبه ساعت ۱۸:۱۵ تراکتور به مصاف استقلال خوزستان می رود. تراکتور با ۱ برد و دو مساوی و یک باخت در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد. استقلال خوزستان از ۴ بازی انجام داده ، ۳ بازی را پیروز به رختکن رفته و یک شکست داشته است. این تیم با ۹ امتیاز در رده ۲ […]

یباویاقلیق:چهارشنبه ساعت ۱۸:۱۵ تراکتور به مصاف استقلال خوزستان می رود.

تراکتور با ۱ برد و دو مساوی و یک باخت در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد.

استقلال خوزستان از ۴ بازی انجام داده ، ۳ بازی را پیروز به رختکن رفته و یک شکست داشته است. این تیم با ۹ امتیاز در رده ۲ لیگ برتر قرار دارد.

فصل قبل تراکتور وقتی میهمان استقلال خوزستان بود، با نتیجه ۲-۲ بازی به اتمام رسید. دقیقه ۳۹ این بازی، گل اول تراکتور را ادینهو به ثمر رساند. دقیقه ۴۳ میثم مجیدی از روی ضربه پینالتی گل تساوی را به ثمر رساند. در نیمه دوم ،دقیقه ۵۳ روح الله سیف اللهی گل دوم استقلال خوزستان را به ثمر رساند. دقیقه ۸۱ محسن دلیر گل تساوی را به ثمر رساند .با توجه به نتیجه بدست آمده، امتیاز بازی تقسیم شد.

فصل قبل وقتی استقلال خوزستان مهمان تبریز بود . تراکتور با ۳ گل ،استقلال خوزستان را شکست داد. دقیقه ۴۰ اولین گل تراکتور را  فرشاد احمد زاده به ثمر رساند. دقیقه ۵۷ ،ادینهو گل زد و دروازه استقلال خوزستان برای دومین بار باز شد.گل سوم تراکتور را آندرانیک تیموریان در دقیقه ۸۱ به ثبت رساند.

با اینکه استقلال خوزستان فعلا در رده ۲ لیگ برتر قرار دارد، ولی اگر تراکتور تلاش کند،باز هم می تواند از بازی با استقلال خوزستان امتیاز بگیرد.

بازیکنان تراکتور باید تلاش هایش را زیاد کنند و هماهنگی لازم را بدست آورند.

امیدواریم تراکتور در این بازی ،دومین برد این فصل خود را بدست آورد.

حضور هر چه بیشتر هواداران نیز باعث تقویت روحیه و امید بازیکنان می گردد.