باز هم یک نفر در سد علویان مراغه غرق شد
باز هم یک نفر در سد علویان مراغه غرق شد

به گزارش اویاقلیق،آتشپاد دوم ناصر صمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جسد این جوان ۲۰ ساله که در دریاچه پشت سد علویان غرق شده بود، پس از ۳۸ دقیقه جستجوی غواصان در زیر آب، کشف و از آب بیرون کشیده شد. وی اظهار کرد: روز گذشته بر اساس گزارش پلیس ۱۱۰ به ایستگاه […]

سصبه گزارش اویاقلیق،آتشپاد دوم ناصر صمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جسد این جوان ۲۰ ساله که در دریاچه پشت سد علویان غرق شده بود، پس از ۳۸ دقیقه جستجوی غواصان در زیر آب، کشف و از آب بیرون کشیده شد.
وی اظهار کرد: روز گذشته بر اساس گزارش پلیس ۱۱۰ به ایستگاه مرکزی آتش نشانی مبنی بر غرق شدن فردی به نام ‘کیوان اسماعیل پور’ در دریاچه پشت سد علویان مراغه، گروهی از غواصان بلافاصله برای بررسی به این محل اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مراغه گفت: غواصان در این عملیات موفق شدند پس از حدود نیم ساعت جستجو جسد این فرد را از عمق شش متری آب کشف و به بیرون انتقال دهند.
صمدیان، با بیان اینکه غرق شدن این فرد در دریاچه پشت سد علویان دومین مورد در سال جاری بود، ادامه داد: این فرد ۲۰ ساله طبق گزارش شاهدان عینی و شواهد موجود برای شنا و آبتنی وارد دریاچه پشت این سد شده بود.
وی، از مردم خواست، سرنوشت خود را با یک لحظه شادی و تفریح عوض نکنند و به تابلوهای هشدار و ایمنی مبنی بر ممنوعیت شنا در پشت سد توجه کرده و از امکانات و استخرهای استاندارد داخل شهر برای این منظور استفاده کنند.
‘کیوان اسماعیل پور’ اهل روستای خلیل وند بناب، هفدهمین قربانی سدعلویان مراغه از ابتدای احداث این سد تا کنون بوده که مسوولان امور آب منطقه ای این شهرستان علاوه بر نصب تابلوهای شنا ممنوع در محوطه این سد، ماه گذشته نیز اطلاعیه ای در این خصوص منتشر کردند.