احداث کارخانه تولید کیسه خون در ارس
احداث کارخانه تولید کیسه خون در ارس

“غفور اصغر رضایی” مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در جریان بازدید از این واحد صنعتی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این واحد صنعتی بار دیگر شاهد موفقیت یکی دیگر از شرکت های تعاونی استان باشیم. وی ادامه داد: با توجه به عزم و اراده مدیریت این شرکت تعاونی و حرکت منسجمی که […]

زط“غفور اصغر رضایی” مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در جریان بازدید از این واحد صنعتی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این واحد صنعتی بار دیگر شاهد موفقیت یکی دیگر از شرکت های تعاونی استان باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به عزم و اراده مدیریت این شرکت تعاونی و حرکت منسجمی که در راستای احداث و راه اندازی این واحد صنعتی به کار گرفته اند امیدواریم در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

این گزارش حاکی است، داود قبادی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی آذرتجهیز طب ارس نیز در این بازدید گفت: این کارخانه با حجم سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد ریال در حال احداث است که از این رقم ۵۰ میلیارد ریال آن در قالب تسهیلات بانکی از بانک توسعه تعاون اخذ شده است.

وی ادامه داد: این شرکت تعاونی در تاریخ ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ تاسیس شده است و قصد دارد در تولید کیسه خون، تولید انواع دستکش پزشکی و تولید تجهیزات مصرفی پزشکی در منطقه آزاد ارس فعالیت کند؛ میزان اشتغالزایی این پروژه ۱۶۴ نفر می باشد.

گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی حاکی است، بر اساس اعلام مدیران این شرکت تعاونی کارخانه تولید کیسه خون در منطقه آزاد ارس پایان آذر ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.