افزایش ۸ درصدی درآمدهای شهرداری در چهارماهه اول سال ۹۴
افزایش ۸ درصدی درآمدهای شهرداری در چهارماهه اول سال ۹۴

صادق نجفی در مراسم آغاز عملیات اجرایی مرکز همایش خاوران و پروژه شهربانو با اعلام ااین مطلب گفت: با تلاس زحمت کشان شهرداری تبریز، فضایی بی نظیر برای خدمت گذاری در شهر بوجود آمده است و همواره شاهدیم مردم به خاطر فعالیت ها و تلاشها تشکر می کنند. شهردار تبریز با اشاره به افزایش میهمانان […]

یسبصادق نجفی در مراسم آغاز عملیات اجرایی مرکز همایش خاوران و پروژه شهربانو با اعلام ااین مطلب گفت: با تلاس زحمت کشان شهرداری تبریز، فضایی بی نظیر برای خدمت گذاری در شهر بوجود آمده است و همواره شاهدیم مردم به خاطر فعالیت ها و تلاشها تشکر می کنند.
شهردار تبریز با اشاره به افزایش میهمانان تابستانی در تبریز در سال جاری گفت: تمامی مهمانانی که به تبریز می آیند از پاکیزگی، ارائه خدمات از جمله در زمینه گردشگری و پروژه های این شهر تعریف می کنند و این امر میسر نمی شد جز با تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری.
شهردار تبریز با تاکید بر هویت شهر تبریز و زندگی مردم با فرهنگ و آگاه در این کهن شهر گفت: شان تبریزیان این است که در بهترین شرایط زندگی کننند زیرا این شهر ۵ دوره پایتخت ایران عزیز بوده است.
وی گفت: علی رغم مشکلات اقتصادی کشور، شهرداری تبریز در چهار ماهه اول سال ۹۴ نسبت به سال قبل درآمدهای نقدی و غیر نقدی خود را بیش از ۸ درصد افزایش داده است که این با تلاس کارکنان مناطق و سازمان های تابعه شهرداری بدست آمده است.
دکتر نجفی با تاکید بر اینکه باید برای توسعه تبریز با تمام توان فعالیت نماییم، گفت: در صورت توانمند نمودن خاوران و احداث زیرساخت های مناسب، رغبت شهروندان برای سکونت در این منطقه خوش آب و هوا دوچندان خواهد شد.
شهردار تبریز با اشاره به سکونتگاههای غیر رسمی و غیر استاندارد در برخی مناطق تبریز گفت: زندگی در خانه ها و سکونت گاههای غیر رسمی تبریز در شان انسانهای ساکن این مناطق نیست و یکی از سیاست های اصولی شهرداری ساماندهی این سکونت گاهها و احداث خانه های استاندارد برای شهروندان ساکن در این مناطق می باشد.
وی با اشاره به اجرای عملیات پروژه تالار شهر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با احداث تالار خاوران با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر قسمتی از نیازهای فرهنگی منطقه شرق تبریز و خاوران برطرف خواهد شد و تبریز صاحب یکی از تالارهای مدرن و با امکانات مناسب خواهد بود.