چرخشگر تبریز، توان تولید گیربکس های سواری اتومات را دارد
چرخشگر تبریز، توان تولید گیربکس های سواری اتومات را دارد

سیدرضا نوروززاده در بازدید از این شرکت افزود : با توجه به ارتباط کاری چرخشگر با شرکت زد اف/ ZF/ آلمان راه اندازی خط تولید این گیربکس ها در این شرکت آسانتر از سایر شرکت های تولید کننده داخلی است. وی گفت : کاهش مصرف سوخت در کشور مورد توجه ویژه قرار داشته که مؤلفه […]

۱صسیدرضا نوروززاده در بازدید از این شرکت افزود : با توجه به ارتباط کاری چرخشگر با شرکت زد اف/ ZF/ آلمان راه اندازی خط تولید این گیربکس ها در این شرکت آسانتر از سایر شرکت های تولید کننده داخلی است.
وی گفت : کاهش مصرف سوخت در کشور مورد توجه ویژه قرار داشته که مؤلفه های اصلی آن موتور و گیربکس می باشد.
وی افزود : گرایش برخی افراد به خرید خودروهای خارجی بدلیل وجود گیربکس اتومات می باشد لذا ورود دانش فنی گیربکس های سواری اتومات به کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
وی تحقیق و توسعه را از ارکان پیشرفت صنعتی دانست و گفت : راه اندازی مرکز تحقیقات گیربکس دراین شرکت اقدامی بسیار ارزشمند بوده و مورد حمایت و توجه ویژه قرار خواهد گرفت.
وی ابراز امیدواری کرد که شرکت چرخشگر نسبت به تولید گیربکس ال ۹۰ در آینده نزدیک مبادرت کند.
در این آیین معاون وزیر و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه از خطوط تولید شرکت چرخشگر بازدید به عمل آورند.
ایران خودرو دیزل، شرکت ZF آلمان، شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی و شرکت سرمایه گذاری سمند بخشی از سهامداران شرکت چرخشگر به شمار می روند.
این شرکت در سال ۱۳۴۸ هجری شمسی با هدف تولید، ساخت و واردات سیستم موتور و محرکه خودروها (موتور، گیربکس، دیفرانسیل، اکسل، جعبه فرمان ) و ملحقات مربوط به واردات ماشین آلات و … در تبریز تاسیس شد.