افزایش ۱۷ درصدی پرداخت زکات در آذربایجان شرقی
افزایش ۱۷ درصدی پرداخت زکات در آذربایجان شرقی

حجت‌الاسلام قاسم محمدزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال زکات در استان جمع‌آوری شده که این میزان تا پایان سال به ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش می‌یابد. وی افزود: در استان ۵ هزار نفر عامل زکات در دو هزار و ۷۰۰ روستا در امر جمع‌آوری […]

سسییبحجت‌الاسلام قاسم محمدزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال زکات در استان جمع‌آوری شده که این میزان تا پایان سال به ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

وی افزود: در استان ۵ هزار نفر عامل زکات در دو هزار و ۷۰۰ روستا در امر جمع‌آوری زکات فعالیت می‌کنند و در آذربایجان‌شرقی زکات واجب بیشتر به گندم، جو و کشمش تعلق می‌گیرد.

دبیر ستاد زکات آذربایجان شرقی افزود: امسال بیشترین قسمت زکات جمع‌آوری شده در بخش محرومان و کمک به نیازمندان هزینه می‌شود و زکات جمع آوری شده از روستاها در محل خود روستا و برای یاری نیازمندان هزینه می‌شود.

به گزارش فارس تابستان فصل برداشت محصولات کشاورزی و زمان پرداخت زکات و در آذربایجان‌شرقی زکات بیشتر به گندم، جو و کشمش تعلق می‌گیرد. این روزها کشاورزان استان در کنار تلاش تولید با پرداخت زکات گندم به فکر نیازمندان نیز هستند.