بانوان تبریز فاتح رقابت های تنیس روی میز آذربایجان شرقی
بانوان تبریز فاتح رقابت های تنیس روی میز آذربایجان شرقی

مهران مهدیزاده افزود: در این مسابقات که شب گذشته پایان یافت مهناز سیدان، مریم مقومی و صبا شناسی از تیم تبریز به میدان رفتند. وی گفت: در این رقابت ها که با حضور شش تیم از شهرستان های مختلف استان انجام شد تیم ب بناب به مقام دوم رسید و تیم الف این شهرستان نیز […]

sdsمهران مهدیزاده افزود: در این مسابقات که شب گذشته پایان یافت مهناز سیدان، مریم مقومی و صبا شناسی از تیم تبریز به میدان رفتند.

وی گفت: در این رقابت ها که با حضور شش تیم از شهرستان های مختلف استان انجام شد تیم ب بناب به مقام دوم رسید و تیم الف این شهرستان نیز مقام سوم را کسب کرد.

وی افزود: این رقابت ها در دو گروه ۳ تیمی به صورت دوره ای برگزار و تیم های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری به مصاف هم رفتند.

به گفته وی رشته تنیس روی میز بانوان در این استان در قالب ورزش های همگانی مورد توجه بوده و بخش قهرمانی آن نیازمند توسعه است.
سومین المپیاد ورزشی بانوان استان از ۱۸ مرداد آغاز و تا شهریور سال جاری در رشته های دومیدانی، شنا، ووشو، ژیمناستیک، هندبال، تیر و کمان، تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو و جودو در حال برگزاری است.

تنیس روی میز از رشته های ورزشی پرطرفدار در آذربایجان شرقی به شمار می رود؛ بازیکنان تنیس روی میز این استان در رده های مختلف سنی مردان، سکوهای متعدد قهرمانی در سطوح ملی و بین المللی را در سبد افتخارات این استان ثبت کرده اند.