یک پرونده با ۴۰ فقره سرقت در تبریز
یک پرونده با ۴۰ فقره سرقت در تبریز

سرهنگ پاسدار “فرهنگ نوروزی” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در یکی از مناطق تبریز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۸ تبریز قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران تحقیقات گسترده ای را در این زمینه آغاز کردند و در ادامه بررسی ها […]

سطسرهنگ پاسدار “فرهنگ نوروزی” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در یکی از مناطق تبریز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۸ تبریز قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران تحقیقات گسترده ای را در این زمینه آغاز کردند و در ادامه بررسی ها رد پای سارق حرفه ای فعال در این سرقت ها را شناسایی و وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما در تحقیقات تکمیلی با توجه به شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

وی افزود: سارق در ادامه تحقیقات یک نفر مالخر که اموال مسروقه را خریداری می کرد به پلیس معرفی کرد که ماموران وی را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۴۰ فقره سرقت در این زمینه خاطرنشان کرد: سارق، خودروهایی را که اکثرا فاقد تجهیزات ایمنی و دزدگیر بودند در محل های کم تردد شناسایی می کرد و اقدام به سرقت محتویات آن ها می کرده است.
فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با بیان این که پرونده به همراه سارق و مالخر جهت بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان معرفی و تحویل شد، به شهروندان توصیه کرد که هنگام ترک خودروی خود دقت کنند که درب ها و شیشه ها کاملا بسته باشد و اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و قفل سوئیچ و یا قفل پدال و سایر تجهیزات بازدارنده مجهز کنند.