به گزارش اویاقلیق به نقل از معاونت فنی وعمرانی شهرداری تبریز ،  عملیات بهسازی و مقاوم‌سازی فاز ۴ اتوبان پاسداران، حدفاصل انتهای قطعه ۳ اتوبان پاسداران تا پل ایده لو، به طول ۱۱۰۰ متر با حضور شهردار تبریز و مسئولین شهری مورد بهره برداری قرار گرفت. به دلیل فرسودگی و نامناسب بودن زیرساخت های اتوبان […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از معاونت فنی وعمرانی شهرداری تبریز ،  عملیات بهسازی و مقاوم‌سازی فاز ۴ اتوبان پاسداران، حدفاصل انتهای قطعه ۳ اتوبان پاسداران تا پل ایده لو، به طول ۱۱۰۰ متر با حضور شهردار تبریز و مسئولین شهری مورد بهره برداری قرار گرفت.

به دلیل فرسودگی و نامناسب بودن زیرساخت های اتوبان پاسداران، تردد شهروندان گاه با خسارات جانی و مالی همراه می شد که همین موضوع، سبب شد بهسازی و ساماندهی این مسیر در زمره اولویت های شهرداری تبریز قرار گیرد.

بهسازی قطعه چهارم اتوبان پاسداران با اتمام عملیات آسفالت تراشی، خاک‌برداری، مخلوط برداری، شفته‌ریزی، زیرسازی اساسی و آسفالت‌ریزی انجام و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

 گفتنی است:‌با بهره‌برداری از این پروژه، بار ترافیکی و میزان تصادفات در این محدوده کاهش‌یافته و عبور و مرور وسایل نقلیه، به سهولت انجام می گیرد.