پیروزی دربی،استارتی برای حضور پرشور هواداران تراکتور در استادیوم
پیروزی دربی،استارتی برای حضور پرشور هواداران تراکتور در استادیوم

اویاقلیق: دو هفته از آغاز لیگ برتر فصل جدید میگذرد. هر کدام از تیم ها در فصل جدید ۲ دیدار داشته اند و تیجه های متفاوتی تا اینجای کار کسب کرده اند. تیم تراکتور با یک مساوی و یک برد در رتبه ۳ لیگ برتر قرار دارد. طرفداران تراکتور به خاطر حاشیه و قضاوت غیر […]

photo_2015-08-08_00-27-ماویاقلیق: دو هفته از آغاز لیگ برتر فصل جدید میگذرد. هر کدام از تیم ها در فصل جدید ۲ دیدار داشته اند و تیجه های متفاوتی تا اینجای کار کسب کرده اند. تیم تراکتور با یک مساوی و یک برد در رتبه ۳ لیگ برتر قرار دارد.

طرفداران تراکتور به خاطر حاشیه و قضاوت غیر منصفانه داوری در آخرین دیدار فصل قبل، در این دوهفته کمتر به ورزشگاه آمدند و به این خاطر ورزشگاه حال و هوا و شور و شوق قبل را نداشت. تراکتور سازی با برد پر گل بازی دربی، استارتی برای حضور هر چه بیشتر هواداران زد. در فصل قبل نیز در ابتدای لیگ، تراکتوری ها بازی ها را پرتماشاگر شروع نکردند؛ولی با برد پر گل پرسپولیس ، پای هواداران به ورزشگاه باز شد.بازی بعدی تراکتور جمعه ساعت ۱۸:۳۰ می باشد.با سابقه ای که  از دیدار تراکتور و راه آهن وجود دادر، احتمال برد تراکتور در این بازی زیاد است.بازیکنان تراکتور باید هر چه بیشتر تیم را جدی بگیرند و با قدرت هر چه تمام بازی کنند.

به احتمال زیاد از این هفته اکثر هواداران پا به ورزشگاه می گذارند و تیم تراکتور را تشویق می کنند و به بازیکنان امید و روحیه مضاعف می بخشند تا بسوی برد های بیشتر و قهرمانی بروند.