تامارا سامسوناوا ۶۸ ساله که از اهالی سنت پترزبورگ است، ۱۰ روز پیش بعد از اینکه توسط دوربین امنیتی در حال جابه جا کردن پلاستیک هایی دیده شد، به جرم کشتن ۱۱ نفر بازداشت شد. پلیس می گوید در این پلاستیک ها اجزاء بدن یک انسان قرار داشت. این زن البته پس از بازداشتش ابراز […]

تامارا سامسوناوا ۶۸ ساله که از اهالی سنت پترزبورگ است، ۱۰ روز پیش بعد از اینکه توسط دوربین امنیتی در حال جابه جا کردن پلاستیک هایی دیده شد، به جرم کشتن ۱۱ نفر بازداشت شد. پلیس می گوید در این پلاستیک ها اجزاء بدن یک انسان قرار داشت.

این زن البته پس از بازداشتش ابراز خوشحالی کرد: من هیچ جایی برای زندگی کردن ندارم، ۷۷ بار به این موضوع فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که باید در زندان زندگی کنم و همانجا بمیرم.

او همچنین ادعا کرده است که فردی دیوانه او را مجبور به این قتل ها کرده است. پلیس می گوید مدارکی دارد که تامارا حداقل ۱۱ نفر را کشته است. ضمن اینکه پلیس می گوید این زن برخی از مقتولانش را خورده است.

البته پلیس درباره آدمخواری تامارا، شواهد مستقیمی ندارد. این زن دفترچه خاطراتی دارد که در آن همه قتل ها را توضیح داده است و در آن اشاراتی به آدمخواری شده است. تا الان تامارا به آدمخواری در ۲ نفر از مقتولانش اعتراف کرده است.

به گفته پلیس، این ۱۱ نفر همسایه ها، همسر و مستاجر های سابق تامارا هستند.

همسایه ها گفته اند که این اتفاق آنها را شکه کرده اما از تامارا که فردی عجیب بوده، هیچ کاری بعید نیست.

پلیس همچنین در حال بازرسی پرونده های قتل حل نشده در روسیه است که ارتباط آنها را با تامارا بدست بیاورد.