دستگیری دو کیف قاپ حرفه ای در کمتر از نیم ساعت در تبریز
دستگیری دو کیف قاپ حرفه ای در کمتر از نیم ساعت در تبریز

سرهنگ پاسدار “فرهنگ نوروزی” گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره کیف قاپی توسط دو جوان موتورسوار، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ ولیعصر تبریز قرار گرفت. وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه نشانی یکی از سارقان شناسایی شد […]

سرهنگ پاسدار “فرهنگ نوروزی” گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره کیف قاپی توسط دو جوان موتورسوار، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ ولیعصر تبریز قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه نشانی یکی از سارقان شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی سارق در کمتر از نیم ساعت پس از سرقت طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز افزود: متهم در تحقیقات اولیه منکر انجام هرگونه سرقت بود اما در مواجهه با مدارک و مستندات چاره ای جز اعتراف نداشت و به انجام کیف قاپی با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.
سرهنگ نوروزی تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات متهم دوم را نیز شناسایی کردند  و در یک عملیات دیگر وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.
این مقام مسئول با اشاره به ارزش ۳۵ میلیون ریال محتویات داخل کیف به سرقت رفته اظهار کرد: اموال مسروقه به مالباخته تحویل و سارقان با تشکیل پرونده مقدماتی جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان معرفی شدند.
سرهنگ نوروزی توصیه کرد شهروندان هنگام عبور از پیاده‌روها و خیابان‌ها باید مراقب افراد ناشناس که به بهانه پرسیدن آدرس یا هر سئوال دیگری به آنان نزدیک می‌شوند باشند و حتی‌الامکان از تردد در مکان‌های خلوت همراه با وجوه نقد فراوان یا اموال با ارزش خودداری کنند.