چه خبر است؟ از کدام انتخاب شده ها حرف می زنید؟! چه اهمیتی دارد کسی که بهترین بازیکن پست خودش هم انتخاب نشده، بهترین بازیکن لیگ انتخاب می شود؟! چه اهمیتی داره مهاجمی که صرفا چون در سرخابی ها حضور دارد و برای جلب رضایت هواداران مغموم و شکست خورده سرخابی! او را انتخاب میکنند […]

چه خبر است؟
از کدام انتخاب شده ها حرف می زنید؟!
چه اهمیتی دارد کسی که بهترین بازیکن پست خودش هم انتخاب نشده، بهترین بازیکن لیگ انتخاب می شود؟!
چه اهمیتی داره مهاجمی که صرفا چون در سرخابی ها حضور دارد و برای جلب رضایت هواداران مغموم و شکست خورده سرخابی! او را انتخاب میکنند آنهم در شرایطی که یک سوم آقای گل تراکتوری لیگ! گل زده است؟
چه اهمیتی دارد وقتی تیم نائب قهرمان لیگ( که برای ما قهرمان است) در جمع بهترین ها، یک نماینده دارد! آنهم فقط چون کاپیتان تیم ملی ست؟
چه اهمیتی دارد جوانی که هم پرسپولیس را و هم استقلال را در آزادی آتش زده، و یکی از بانیان خط آتش قهار تراکتور است هیچ جایی بین پدیده ها و بهترین ها ندارد؟
خیلی بهتر میشد فغانی را هم بهترین داور، سپاهان را بهترین تیم و هیات رئیسه اصفهانی تان را هم “بهترین هیات استانی”انتخاب میکردید…و آن موقع راحت تر می گفتیم :
چقدر خوب می گوید عادل فردوسی پور! که همه چیزتان، به همه چیزتان می آید…”
این فدراسیون پر از ابهام و سازمان پر از ایراد لیگ…نباید هم بهترینش از میان ما باشد…شما را چه سنخیتی با ما؟!
بگذار خلاص کنم تو را! ما شما، سازمان و فدراسیون بی در و پیکرتان…تشکیلات مافیایی و انتخاب های مسخره تان را از سر تا ته، به رسمیت نمی شناسیم! همین و بس!
اینجا، آذربایجان است…سامان نریمان جهان قهرمان مردمش هست و ادینهو مهاجم خاطره سازش…آندو گلادیاتور این میدان است و پدیده هایش، فرید و شاهینی که برای متوقف کردنشان! مجبور به گرفتن و پایین کشیدن “شلوار ورزشی!!!!”شان می شوید
اینجا بهترین تیم همانیست که برای متوقف کردنش مجبور به استفاده مکرر از فغانی و رفقای پشت پرده تان شدید، آری! همان است که باید باشد! با افتخار تمام “تراختور!”