منوچهر محمدی، تهیه‌کننده «امام موسی صدر» از توقف ساخت فیلم سینمایی با موضوع زندگی «امام موسی صدر» با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی خبر داد و گفت: به دلیل عدم حمایت مالی و تأمین نشدن بودجه آن، ساخت این فیلم سینمایی متوقف شده است. وی افزود: نگارش فیلمنامه و پژوهش این فیلم بیش از ۹ سال […]

منوچهر محمدی، تهیه‌کننده «امام موسی صدر» از توقف ساخت فیلم سینمایی با موضوع زندگی «امام موسی صدر» با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی خبر داد و گفت: به دلیل عدم حمایت مالی و تأمین نشدن بودجه آن، ساخت این فیلم سینمایی متوقف شده است.

وی افزود: نگارش فیلمنامه و پژوهش این فیلم بیش از ۹ سال است که انجام شده و هرگونه آمادگی برای آغاز ساخت این فیلم را با موضوع زندگی امام موسی صدر داریم و در صورت تأمین منابع مالی، کار را شروع می‌کنیم.

در فیلمنامه حاضر، داستان از لیبی آغاز می‌شود و پس از شروع با یک فلاش‌بک به یک هفته قبل از ناپدید شدن امام موسی صدر بازمی‌گردند و در روایت این یک هفته بخش‌های مهم زندگی ایشان بازگو می‌شود. ساخت این فیلم سینمایی براساس زندگی امام موسی صدر و به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی بوده است.