یوسف زاده با اعلام این مطلب افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تریلی سیار نمایش کانون از شنبه ۱۰ مرداد الی چهارشنبه ۱۴ مرداد به ترتیب در شهرهای شبستر، آذرشهر، مرند، تبریز و سراب به اجرای برنامه خواهد پرداخت. وی تصریح کرد: این تریلی سیار پیش از این در استان های البرز، قزوین، […]

صیوسف زاده با اعلام این مطلب افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تریلی سیار نمایش کانون از شنبه ۱۰ مرداد الی چهارشنبه ۱۴ مرداد به ترتیب در شهرهای شبستر، آذرشهر، مرند، تبریز و سراب به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

وی تصریح کرد: این تریلی سیار پیش از این در استان های البرز، قزوین، زنجان، و آذربایجان غربی نمایش « گروفالو » را به روی صحنه برده بود و پس از اجرای نمایش در شهرهای فوق پنج شنبه ۱۵ مرداد به سمت استان اردبیل حرکت خواهد کرد.

یوسف زاده در عین حال اظهار امیدواری کرد با همکاری مسئولان شهر های استان شاهد استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده ها از اجرای تریلی سیار کانون باشیم.

وی در عین حال تصریح کرد محل اجرای این برنامه ها از طریق مراکز کانون استان آذربایجان شرقی در شهرهای مورد اشاره اطلاع رسانی می شود.

سرپرست کانون استان با تاکید بر اهمیت غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان افزود: تمامی فعالیت های مراکز فرهنگی هنری کانون در طول سال مرتبط با اوقات فراغت است با این حال برنامه های متنوعی شامل کارگاه های هنری، ادبی و فرهنگی در فصل تابستان و در سطح استان در حال برگزاری است.

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان آذربایجان شرقی در حال حاضر با  ۲۹ مرکز فرهنگی هنری ثابت پستی و سیار به غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال می پردازد.