سرهنگ ناصر میکائیلی در تشریح خبر فوق گفت: راننده یک دستگاه کامیون کشنده تانکر آب با یک نفر عابر پیاده زن به علت قرار گرفتن عابر در نقطه کور کامیون، با وی برخورد و به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می کند. وی در ادامه افزود: نظر به اینکه وسائط نقلیه سنگین در […]

 سرهنگ ناصر میکائیلی در تشریح خبر فوق گفت: راننده یک دستگاه کامیون کشنده تانکر آب با یک نفر عابر پیاده زن به علت قرار گرفتن عابر در نقطه کور کامیون، با وی برخورد و به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می کند.

وی در ادامه افزود: نظر به اینکه وسائط نقلیه سنگین در طول روز حق ورود به معابر شهری را نداشته و این موضوع جزء خطوط قرمز پلیس راهور استان است که با جدیت هرچه بیشتر با متخلفان امر مطابق جدول جرائم رانندگی با کد”۲۰۸۲” ((ورود و تردد وسائط نقلیه غیرمجاز در معابر و مسیرهایی که اعلام شده است)) برخورد می کند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با این حال راننده کامیون مذکور ضمن نقض این ماده، مرتکب تخلف عبور غیرمجاز شده و در هنگام گردش، به جلو و جوانب خودرو توجه نداشته است.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل در جلوگیری از وقوع حوادث توجه به نکات کور وسیله نقلیه است که راننده کشنده فوق به علت بی توجهی به این نقاط موجب به وجود آمدن حادثه ناگوار اخیر شده است. 
سرهنگ میکائیلی اضافه کرد: در حادثه مذکور، کارشناسان پلیس راهور بلافاصله با عزیمت به محل تصادف و بررسی همه جانبه، علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده کامیون کشنده و عدم توجه به جلو نسبت به عابر پیاده اعلام کردند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان خاطرنشان کرد: کلیه رانندگان وسائط نقلیه سنگین ضمن رعایت کلیه مقررات راهنمایی و رانندگی می بایست به موارد مطروحه فوق (تردد در معابر شهری) نیز اهتمام ویژه داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مشابه راننده کامیون، ضمن اعمال قانون، با هماهنگی مقامات قضایی نسبت به توقیف وسیله نقلیه خاطی اقدام خواهد شد.