موتور اصلی هدایت یک سازمان بر اساس داده ها تنظیم می شود
موتور اصلی هدایت یک سازمان بر اساس داده ها تنظیم می شود

محمد ابراهیم رمضانی در جلسه کارشناسان آمار ادارات دولتی و غیر دولتی تبریز افزود: تدوین کتاب آمار و اطلاعات تبریز نیازمند همیاری و کمک کارشناسان آمار با مجموعه مدیریت شهری است. ایشان افزودند: این آمار و اطلاعات می تواند موجب افزایش رفاه شهروندان، توسعه پایدار شهری و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی شود. معاون برنامه […]

ظمحمد ابراهیم رمضانی در جلسه کارشناسان آمار ادارات دولتی و غیر دولتی تبریز افزود: تدوین کتاب آمار و اطلاعات تبریز نیازمند همیاری و کمک کارشناسان آمار با مجموعه مدیریت شهری است.
ایشان افزودند: این آمار و اطلاعات می تواند موجب افزایش رفاه شهروندان، توسعه پایدار شهری و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه با اشاره به اینکه امروزه برنامه ریزی و آمار پیش نیاز تمام تصمیم گیری ها به شمار می آید، گفت: اگر آمار و اطلاعات صحیح نباشد نمیتوان تصمیمات صحیح گرفت.
شایان ذکر است در این گردهمایی بیش از ۸۰ نماینده از ادارات و سازمانهای شهر شرکت داشتند که مدعوین، علاقه مندی خود را در زمینه همکاری و تعامل با شهرداری جهت تهیه کتاب سالنامه آماری شهر تبریز اعلام و در مورد نحوه انتشار اطلاعات برخی ارگانها، نحوه دسترسی به اطلاعات در بستر مجازی و دیگر موارد مربوط ارائه نظر نمودند که در نهایت مقرر گردید ظرف دو ماه آینده، بر اساس جداول درخواستی، کلیه اطلاعات آماری و عملکرد نهادها تهیه و ضمن ارسال به شهرداری، تجمیع و بعد از بررسی و ویرایش نهایی به سمت چاپ هدایت شود.
لازم به ذکر است هدف از تهیه کتاب سالنامه آماری، ایجاد منبع اطلاعاتی شهر برای مدیریت واحد شهری و برنامه ریزی های کلان خواهد بود.