برگزاری دومین گردهمائی روسای سازمانهای صنعت معدن و تجارت سراسر کشور در تبریز
برگزاری دومین گردهمائی روسای سازمانهای صنعت معدن و تجارت سراسر کشور در تبریز

حسین نجاتی با اعلام این خبر افزود : در این گردهمائی یکروزه علاوه بر روسای سازمانهای صنعت سراسر کشور معاونینین وزیر نیز حضور دارند . وی ادامه داد : در این جلسه  برنامه های راهبردی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقا نظام مالی کشور ، ماموریتهای […]

najatiحسین نجاتی با اعلام این خبر افزود : در این گردهمائی یکروزه علاوه بر روسای سازمانهای صنعت سراسر کشور معاونینین وزیر نیز حضور دارند .

وی ادامه داد : در این جلسه  برنامه های راهبردی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقا نظام مالی کشور ، ماموریتهای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ، اهمیت جایگاه صادرات غیر نفتی و همچنین ماموریتهای جدید حوزه معاونت امور اقتصادی و بازرگانی و شیوه های نوین بازرسی با حضور تمام اعضا مورد بحث و بررسی قرار میگیرد .

وی افتتاح و بازدید از چند طرح صنعتی و تجاری و همچنین بررسی مسائل و مشکلات برخی از صاحبان صنایع استان را ، از دیگر برنامه های وزیر صنعت در تبریز برشمرد .

نجاتی گفت : افتتاح خط توسعه شرکت آناتا باظرفیت اسمی ۵۴ هزار تن و سرمایه گذاری۳۳۲ میلیارد ریال و اشتغالزائی ۳۴۵ نفر با حضور وزیر صنعت افتتاح خواهد شد .

وی ادامه داد : دراین روز کلنگ شهرک صنعتی خصوصی با نام شهرک صنعتی چالیش صنعت سالاری به زمین زده می شود و پیش بینی شده با اتما مراحل ساخت این شهرک ۴۸ قطعه ای برای ۳۰۰۰ نفر در زمینه تولید انواع لوازم خانگی شامل انواع کولر های گازی ، انواع یخچال و فریزر مطابق با استانداردها و فرم جهانی ، انواع کولر آبی ، انواع بخاری و انواع لباسشویی تمام اتوماتیک ،‌شغل ایجاد شود .

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در پایان با اشاره به شروع اجرای طرح کشوری ژئوفیزیک هوائی در تبریز گفت : شروع این طرح به صورت رسمی با حضور وزیر صنعت آغاز و انتظار می رود با اتمام آن ، که تقریبا به ۱۳ ماه عملیات پروازی نیاز دارد ، جهش بزرگی در بخش اکتشافات معدنی استان آذربایجان شرقی صورت پذیرد .