حمیدرضا عزیزاللهی ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب با بیان اینکه به زودی کلینیک تخصصی شهرستان با زیربنای یک هزار و ۴۰۰ متر مربع در بناب کلنگ‌زنی می‌شود؛ اظهار داشت: این کلینیک در دو طبقه و دارای داروخانه، قسمت رادیولوژی و آزمایشگاه احداث می‌شود. مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب […]

حمیدرضا عزیزاللهی ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب با بیان اینکه به زودی کلینیک تخصصی شهرستان با زیربنای یک هزار و ۴۰۰ متر مربع در بناب کلنگ‌زنی می‌شود؛ اظهار داشت: این کلینیک در دو طبقه و دارای داروخانه، قسمت رادیولوژی و آزمایشگاه احداث می‌شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب سپس به نظارت و کنترل بر مراکز عرضه مواد غذایی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به ثبت ملی کباب بناب از این پس کباب‌پزان باید مراقب کیفیت کبابی که عرضه می‌شود، باشند.
عزیزاللهی تأکید کرد: از این پس با متخلفان این بخش به صورت جدی برخورد می‌شود.
این گزارش حاکیست، «کباب بناب» به عنوان غذای محلی و مخصوص شهرستان بناب در فهرست آثار ملی کشور از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ثبت شد و در روزهای ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه سال‌جاری همزمان با برگزاری جشنواره بزرگ «کباب بناب» در این شهرستان با حضور مسئولان کشوری و استانی و همچنین میهمانانی از سرتاسر کشور ثبت آن به صورت رسمی اعلام می‌شود.
شهرستان ۱۴۰ هزار نفری بناب در ۱۲۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی در دامنه کوه‌های سر به فلک کشیده قره‌قشون و ساحل دریاچه ارومیه واقع شده است.