افزایش بودجه شهرداری ها در آذربایجان شرقی
افزایش بودجه شهرداری ها در آذربایجان شرقی

محمدصادق پورمهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در سه ماه نخست امسال از سوی دولت تدبیر و امید برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان به ترتیب ۶۷ و ۳۰ میلیارد تومان اختصاص یافته درحالی که این ارقام در مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۴۵ و ۱۶ میلیارد تومان بوده است. معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی […]

SHAHrdariمحمدصادق پورمهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در سه ماه نخست امسال از سوی دولت تدبیر و امید برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان به ترتیب ۶۷ و ۳۰ میلیارد تومان اختصاص یافته درحالی که این ارقام در مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۴۵ و ۱۶ میلیارد تومان بوده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان را حاکی از توجه و عنایت ویژه دولت یازدهم به جایگاه شهرداری‌ها و اهتمام برای توسعه و عمران و آبادی روستاها بیان کرد.

وی، نقش این اعتبارات درحل مشکلات شهری و نیز عمران و آبادی روستاها را مورد تاکید قرار داد و از فرمانداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست با نظارت مستمر و پیگیری‌های قانونی این اعتبارات درست و برای تامین هدف‌های توسعه شهرها و روستا هزینه شود.

پورمهدی، قرار گرفتن دهیاری‌ها در نظام برنامه‌ریزی کشور، توسعه برنامه‌های عمران روستایی، اصلاح قوانین شهرداری و به روز کردن آن، ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها، تدوین لایحه مدیریت یکپارچه شهری با هدف بهبود و توسعه خدمات شهری و نیز توسعه متوازن شهر و روستا را از جمله اقدامات و رویکردهای دولت یازدهم در بخش شهر و روستا بیان کرد.