تبریز، مصمم به بهره‌گیری از ارتباطات بین‌المللی است
تبریز، مصمم به بهره‌گیری از ارتباطات بین‌المللی است

صادق نجفی در دیدار خانم استروم اوا، رییس اتاق بازرگانی این استان، اظهار داشت: تبریز، به عنوان یکی از شهرهای تاریخ‌ساز جمهوری اسلامی ایران، همواره نقشی تعیین‌کننده در جهت‌دهی اقتصادی کشور داشته‌‌است . وی ادامه داد: استقرار تبریز در شاهراه جاده ابریشم و برخورداری از مزیت بزرگترین بازار به‌هم‌پیوسته و مسقف جهان، نشان دهنده نگرش […]

najafiصادق نجفی در دیدار خانم استروم اوا، رییس اتاق بازرگانی این استان، اظهار داشت: تبریز، به عنوان یکی از شهرهای تاریخ‌ساز جمهوری اسلامی ایران، همواره نقشی تعیین‌کننده در جهت‌دهی اقتصادی کشور داشته‌‌است .

وی ادامه داد: استقرار تبریز در شاهراه جاده ابریشم و برخورداری از مزیت بزرگترین بازار به‌هم‌پیوسته و مسقف جهان، نشان دهنده نگرش خاص اقتصاد تبریز در طول سده‌های مختلف تاریخی است .

شهردار تبریز با اشاره به این‌که ارتباط کشور با فناوری اروپایی، همواره از طریق دروازه ارتباطی تبریز بوده است، تاکید کرد: با فراهم شدن زمینه‌های لازم، مصمم هستیم که ارتباطات بین المللی را در دوره کنونی نیز گسترش دهیم .

 نجفی یادآور شد: اتاق بازرگانی تبریز به عنوان مبادا فعالیت‌ اتاق‌های بازرگانی ایران، می‌تواند در تحقق این ارتباط نقش‌آفرین باشد .

وی همچنین اظهارامیدواری کرد افزایش سطح همکاری‌های طرفین، به موضوعات مختلف اجرایی حوزه مدیریت شهری از قبیل حمل‌و‌نقل‌ ریلی، خدمات، عمران و شهرسازی، تسری داشته‌باشد .

خانم استروم اوا، رییس اتاق بازرگانی استان خرسون اکراین نیز در این دیدار، با تقدیر از میزبانی شهردار تبریز، به روند عمران و توسعه کلان‌شهر تبریز اشاره کرد و افزود: این موضوع، فرصت مناسبی برای افزایش همکاری‌های دو طرفه است .

وی اضافه کرد: توانمندی‌های اتاق بازرگانی دو استان آذربایجان‌شرقی و تبریز، می‌تواند در خدمت منافع شهروندان دو استان باشد.