کمبود پارکینگ در مسیر های پر تردد یک از نقاط ضعف مدیریت گردشگری تبریز است
کمبود پارکینگ در مسیر های پر تردد یک از نقاط ضعف مدیریت گردشگری تبریز است

 نوید مشهوری در گفت‌وگو با  تسنیم، اظهار داشت: با افزایش تعداد زبان‌های تخصصی راهنمایان گردشگری، خدمات این انجمن تخصصی‌تر می‌شود. وی با اشاره به این که راهنمایان زبان‌های انگلیسی و استابولی وضعیت مطلوبی در استان دارند، افزود: راهنمایان زبان‌های آلمانی، ایتالیایی، چینی و فرانسوی تقویت و بهبود می‌یابند. مشهوری افزود: تعداد اعضای فعال انجمن ۵۰ […]

 parkingنوید مشهوری در گفت‌وگو با  تسنیم، اظهار داشت: با افزایش تعداد زبان‌های تخصصی راهنمایان گردشگری، خدمات این انجمن تخصصی‌تر می‌شود.

وی با اشاره به این که راهنمایان زبان‌های انگلیسی و استابولی وضعیت مطلوبی در استان دارند، افزود: راهنمایان زبان‌های آلمانی، ایتالیایی، چینی و فرانسوی تقویت و بهبود می‌یابند.

مشهوری افزود: تعداد اعضای فعال انجمن ۵۰ نفر بوده و این افراد در دوره‌های شش ماهه انجمن شرکت کرده اند که اکثر اعضا در این زمینه دارای تحصیلات دانشگاهی فوق لیسانس و دکتری هستند.

رئیس انجمن راهنمایان گردشگری در مورد برگزاری دوره‌های انجمن گفت: دوره‌های انجمن، دو دوره در سال با آزمون جامع برگزار می‌گردد و از افراد متخصص در زمینه زبان دعوت می‌کنیم در دوره‌های راهنمای گردشگری شرکت کنند.

وی با اشاره به بزرگترین مشکل انجمن در مورد کمبود منابع مالی، خاطرنشان کرد: در این زمینه اقداماتی از سوی هیئت مدیره انجمن انجام گرفته ولی نتیجه مطلوبی از اداره میراث فرهنگی اتخاذ نشده و هم اکنون تأمین مالی از سوی اعضای انجمن صورت می گیرد.

مشهوری با اشاره به اینکه در مناطق مرکزی شهر برای تورهای گردشگری با مشکل پارکینگ روبه‌رو هستیم، تاکید کرد: حل مشکل پارکینگ موجود در مسیرهای پرتردد شهر برای تورهای گردشگری، به بهبود و تسریع ارائه خدمات به گردشگران منجر می‌شود.