این نمایشگاه از ۳۰ تیر ماه سالجاری تا دوم مرداد با حضور تولیدکنندگان و بازرگانان داخلی و خارجی در راستای معرفی آخرین تولیدات و دستاوردهای خود در سالن های شهریار و پروین اعتصامی این نمایشگاه برگزار می شود. نمایندگانی از استان های آذربایجان شرقی، غربی، مازندارن، تهران، اصفهان، خراسان، گلستان، اردبیل، چهارمحال بختیاری، کردستان، مرکزی، […]

این نمایشگاه از ۳۰ تیر ماه سالجاری تا دوم مرداد با حضور تولیدکنندگان و بازرگانان داخلی و خارجی در راستای معرفی آخرین تولیدات و دستاوردهای خود در سالن های شهریار و پروین اعتصامی این نمایشگاه برگزار می شود.

نمایندگانی از استان های آذربایجان شرقی، غربی، مازندارن، تهران، اصفهان، خراسان، گلستان، اردبیل، چهارمحال بختیاری، کردستان، مرکزی، قزوین، البرز، سمنان، قم، کرمانشاه، فارس و یزد در این دوره از نمایشگاه حضور خواهند داشت.

همچنین نمایندگان کشورهای آلمان، هلند، پاکستان،ترکیه، بلژیک، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، افغانستان و ارمنستان نیز با ارائه ماشین آلات و تجهیزات مرغداری، دامداری، دامپروری، خوراک، کنسانتره مکمل ها، پخش دارو و خدمات دامپزشکی نیز در سیزدهمین نمایشگاه بین المملی صنعت دام و طیور حضور می یابند.

این نمایشگاه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰همه روزه تا دوم مرداد ماه جهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین مبلمان منزل و اداری، دکوراسیون و معماری داخلی ایران در تبریز

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان منزل و اداری، دکوراسیون و معماری داخلی ایران از ۲۹تیرماه سالجاری تا دوم مرداد ماه در سالن امیر کبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می‌شود.

فعالان حوزه این صنعت از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، تهران، اصفهان، مرکزی، همدان و البرز در زمینه های مبلمان راحتی، کلاسیک، مبلمان استیل، سرویس خواب، سرویس جهیزیه، میز نهارخوری، لوستر و تزیینات روشنایی در این نمایشگاه حضور می یابند.

این دوره از نمایشگاه ۲۹ تیرماه سالجاری آغاز به کار خواهد کرد و همه روزه تا دوم مرداد ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برای بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.