رشد ۱۵ درصدی ویزیت سرپایی در اردبیل / بهره‌برداری از ۲ طرح درمانی در اردبیل
رشد ۱۵ درصدی ویزیت سرپایی در اردبیل / بهره‌برداری از ۲ طرح درمانی در اردبیل

مهدی نیک‌سیرت در مراسم افتتاح مرکز سی‌تی‌اسکن بیمارستان سبلان اردبیل اظهار کرد: با تکمیل فرآیند بهره‌برداری از درمانگاه گرمی و از طریق جذب و به‌کارگیری بقیه نیروهای انسانی و ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه خدمات را به بیمه‌شدگان شاهد هستیم. وی گفت:برنامه ارتقای هتلینگ بیمارستان سبلان اردبیل و ارس در پارس‌آباد با توجه به […]

ضمهدی نیک‌سیرت در مراسم افتتاح مرکز سی‌تی‌اسکن بیمارستان سبلان اردبیل اظهار کرد: با تکمیل فرآیند بهره‌برداری از درمانگاه گرمی و از طریق جذب و به‌کارگیری بقیه نیروهای انسانی و ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه خدمات را به بیمه‌شدگان شاهد هستیم.

وی گفت:برنامه ارتقای هتلینگ بیمارستان سبلان اردبیل و ارس در پارس‌آباد با توجه به محوریت طرح تحول سلامت مدنظر و ملاک کار قرار گرفته است.

نیک‌سیرت افزایش و بهبود کیفیت و شرایط بهداشتی و نوسازی تجهیزات بخش‌های بستری بیمارستان‌های تامین اجتماعی را یادآور شد و افزود : یکی از برنامه‌های اولویت‌دار امسال تحقق شاخص‌های مرتبط با ارتقای هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان اردبیل است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل ادامه داد : افتتاح و بهره‌برداری از بخش سی‌تی‌اسکن و سیستم رادیوگرافی دیجیتال بیمارستان سبلان اردبیل به همراه تکمیل فرآیند بهره‌برداری از درمانگاه شهرستان گرمی گامی مهم در ارتقای ظرفیت‌های خدمات‌رسانی به تلاشگران عرصه‌های اقتصاد مقاومتی است.

نیک‌سیرت تصریح کرد: مرکز سی‌تی‌اسکن بیمارستان سبلان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری و نصب شده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: با پیگیری‌های مختلف در سطح استان تلاش می‌کنیم تا ارتقای وضعیت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تامین اجتماعی را شاهد باشیم.