پرواز شماره ۴۰۷۷ شرکت هواپیمایی زاگرس که قرار بود ساعت ۸:۴۰ دقیقه صبح امروز از تهران به مقصد شیراز صورت گیرد بدون هیچ اطلاع رسانی انجام نشد و ۱۸۰ مسافر این پرواز را در بلاتکلیفی نگه داشت. یکی از مسافران این پرواز با گلایه از نحوه برخورد پرسنل شرکت هواپیمایی زاگرس و پاسخگو نبودن مسئولان […]

پرواز شماره ۴۰۷۷ شرکت هواپیمایی زاگرس که قرار بود ساعت ۸:۴۰ دقیقه صبح امروز از تهران به مقصد شیراز صورت گیرد بدون هیچ اطلاع رسانی انجام نشد و ۱۸۰ مسافر این پرواز را در بلاتکلیفی نگه داشت.
یکی از مسافران این پرواز با گلایه از نحوه برخورد پرسنل شرکت هواپیمایی زاگرس و پاسخگو نبودن مسئولان این شرکت در قبال مسافران به خبرنگار گفت: صبح بدون هیچ اطلاعی از تاخیر این پرواز ، یک ساعت زودتر خود را به فرودگاه رساندم اما تا ساعت ۹:۳۰ دقیقه بدون هیچ توضیحی پرواز صورت نگرفت و سپس نقص فنی دلیل این تاخیر عنوان شد.
به دنبال طولانی شدن تاخیر این پرواز و پاسخگو نبودن مسئولان درگیری لفظی میان مسافران و پرسنل این شرکت هواپیمایی بالا گرفت تا آنجا که رئیس فرودگاه مهرآباد با حضور در محل سعی در آرام کردن مسافران داشت.
این هواپیما در نهایت ساعت ۳ بعداز ظهر جمعه تهران را به مقصد شیراز ترک کرد. گفته می‌شود شرکت هواپیمایی زاگرس پیش از نیز چند بار با تاخیرهای طولانی مسافران را در بلاتگلیفی قرار داده است.