در مراسم عصر امروز که استاندار اردبیل به همراه جمعی از مسئولان حاضر شده بودند این مجموعه برای ارائه خدمات بیشتر به بیماران و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی بعد از سال‌ها انتظار افتتاح شد تا مجهزترین دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان سبلان اردبیل وابسته به تامین اجتماعی مورد بهره‌برداری قرار گیرد. استاندار اردبیل در این […]

ardabilدر مراسم عصر امروز که استاندار اردبیل به همراه جمعی از مسئولان حاضر شده بودند این مجموعه برای ارائه خدمات بیشتر به بیماران و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی بعد از سال‌ها انتظار افتتاح شد تا مجهزترین دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان سبلان اردبیل وابسته به تامین اجتماعی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

استاندار اردبیل در این مراسم بیان کرد: با اجرایی شدن طرح تحول سلامت رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده به بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته و این یکی از موفقیت‌های دولیت تدبیر و امید است.

مجید خدابخش بیان کرد : مراکز درمانی و بیمارستان‌ها ما به تدریج به تجهیزات و امکانات مدرن آراسته می‌شوند و در کنار آن تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام و تقویت مراکز درمانی و پیشگیری در اولویت جدی است.

وی ادامه داد: با تامین بخشی از اعتبارات از محل هدفمندی یارانه‌ها پرداختی مردم در مناطق شهری و روستایی به کمتر از ۵ درصد کاهش یافته است و ما شاهد آن هستیم که مراجعین به مراکز بیمارستانی و درمانگاهی به سرعت و با کیفیت مناسب خدماتی را دریافت می‌کنند.

استاندار اردبیل عنوان کرد : امیدواریم با مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم امکان خرید و نصب بسیاری از تجهیزات‌و دستگاه‌های پیشرفته پزشکی و درمانی با هدف مداوای بیماران فراهم آید.

استاندار اردبیل همزمان با هفته تامین اجتماعی از تعدادی از بیماران بیمارستان تامین اجتماعی اردبیل عیادت کرده و با اهدای شاخه گل از آنها دلجویی کرد.