برخی‌ به اسم حمایت از ماشین‌سازی دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلودند
برخی‌ به اسم حمایت از ماشین‌سازی دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلودند

اسماعیل چمنی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اظهار داشت: باید اجازه بدهیم کسانی که عمرشان را در فوتبال گذاشته‌اند و مو سفید کرده فوتبال هستند برای تیم‌های ما تصمیم بگیرند. وی با بیان اینکه کمک به تمام ورزش‌ها وظیفه شورا است، افزود: کمک به تیم‌های فوتبال به دلیل محبوبیتی که بین مردم دارد […]

mashin saziاسماعیل چمنی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اظهار داشت: باید اجازه بدهیم کسانی که عمرشان را در فوتبال گذاشته‌اند و مو سفید کرده فوتبال هستند برای تیم‌های ما تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه کمک به تمام ورزش‌ها وظیفه شورا است، افزود: کمک به تیم‌های فوتبال به دلیل محبوبیتی که بین مردم دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

چمنی در ادامه با اشاره به نیم قرن سابقه درخشان تیم فوتبال ماشین‌سازی این تیم را یک تیم ریشه‌دار دانست و گفت: بازیکنانی که این تیم تربیت کرده همگی جزو ستاره‌های فوتبال ایران بوده و هستند.

نائب رئیس شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه حمایت ۱۰۰ در صدی از ماشین‌سازی وظیفه شورای شهر تبریز است، تصریح کرد: حمایت از ماشین‌سازی به دلیل خواست مردم و هواداران فهیم این تیم است، تماشاگران فوتبال آذربایجان جزو بهترین تماشاگران ایران بوده و هستند.

چمنی ادامه داد: خواست مردم تبریز این است که تیم فوتبال ماشین‌سازی در سطح اول رقابت‌های فوتبال کشور حضور داشته باشد و به همین دلیل ما دنبال حل مشکل ماشین‌سازی هستیم.

در شهرداری باید خواسته‌های مردم را در کارها دخالت داد

نایب رئیس شورای شهر تبریز تاکید کرد: چون شهرداری از بودجه‌های دولتی بهره‌مند نیست و تمام درآمدش را از شهروندان تامین می‌کند باید خواسته‌های مردم را در کارها دخالت دهد و در مورد ماشین‌سازی خواسته مردم یک تیم بومی است.

وی با اشاره به اینکه همه ما به بازیکنان و مربیان کشور احترام می‌گذاریم تصریح کرد: چون شهرداری از امکانات دولتی بهره‌مند نیست و اعتباراتش مستقیما از طرف مردم تامین می‌شود بنابراین وقتی شهرداری می‌خواهد هزینه‌ای انجام بدهد باید به نظرات مردم توجه کند، نظر مردم این است که نه تنها ماشین‌سازی بلکه تمام تیم‌های فوتبال شهر حدالامکان باشگاه‌های فوتبال از بازیکنان بومی استفاده کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: استفاده از بازیکنان بومی در تیم‌های ورزشی باعث ایجاد انگیزه در جوانان و خانواده‌های آنها برای تمایل به ورزش می‌شود و از تمایل آنها به کارهای دیگر جلوگیری می‌کند، در واقع استفاده از بازیکنان غیربومی یک نوع بی‌احترامی به جوانان شهر است، بنابراین نظر ما هم با مردم یکی است و تمام تیم‌ها حدالامکان از بازیکنان بومی باید استفاده کنند.

چمنی در ادامه با بیان اینکه پیشکسوتان فوتبال باید به صورت عملی مورد احترام قرار گیرند، افزود: کسانی که عمرشان را در فوتبال گذاشته‌اند باید در هیئت‌های مدیره و کمیته‌های فنی حضور داشته باشند.

این عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: به طور واقعی نه در حرف باید پیشکسوتان مورد احترام باشند، احترام گذاشتن به آنها یعنی استفاده از علم و تجربه آنها در تمام سطوح فوتبال.

چمنی با اشاره مجدد برلزوم حمایت از تیم فوتبال ماشین‌‌سازی تاکید کرد: برای احیا و نجات تیم فوتبال ماشین‌سازی با توجه به محبوبیت این تیم میان هواداران و مردم حاضرم از جیب خودم برای این تیم هزینه کنم ولی، ماشین‌سازی که مورد تایید مردم باشد.

احترام به ماشین‌سازی و شهرداری تبریز باید حفظ شود

وی در ادامه ماشین‌سازی و شهرداری را دو تیم با جایگاه مختلف دانست و تصریح کرد: تیم شهرداری یک تیم ۳۰ ساله است و افتخارات زیادی کسب کرده، احترام هر دو تیم باید حفظ شود.

چمنی با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری یک خانواده هستند و مجموعه شهرداری خواستار حفظ تیم شهرداری است، اظهار داشت: معتقدم از پیشکسوتان تیم شهرداری باید در تمام سطوح مدیریتی این تیم استفاده شود، باید در کمیته‌های فنی پیشکسوتان و موسفید کرده‌های این تیم حضور داشته باشند.

تیم ماشین‌سازی با نام ماشین‌سازی شهرداری و تیم فوتبال شهرداری تبریز هر دو زیر نظر سازمان ورزش قرار دارند

نایب رئیس شورای شهر تبریز تصریح کرد: تیم ماشین‌سازی با نام ماشین‌سازی شهرداری و تیم فوتبال شهرداری تبریز هر دو زیر نظر سازمان ورزش قرار دارند و تمام هزینه‌هایی که برای این تیم‌ها می‌شود باید قانونی و کارشناسی شده باشد.

وی با تاکید بر اینکه برخی‌ها به نام حمایت از ماشین‌سازی دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند، گفت: باید اجازه بدهیم کسانی که در ورزش حضور داشته‌اند در مورد فوتبال تصمیم بگیرند ولی مردم  ماشین‌سازی با بازیکنان و مدیران و مربیان بومی را دوست دارند.