تداوم تمرینات تراکتور و گسترش در پایتخت
تداوم تمرینات تراکتور و گسترش در پایتخت

تیم تراکتورسازی تبریز برای برگزاری یک اردوی ۱۰ روزه روانه تهران شده است. برنامه تمرینی این تیم روزانه دو جلسه تمرینی صبح و عصر در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی است. همچنین ۴ بازی دوستانه در این اردو برای تراکتورسازی مهیا شده است که این تیم در اولین بازی خود برابر گربه سیاه فصل گذشته‌اش […]

شسشتیم تراکتورسازی تبریز برای برگزاری یک اردوی ۱۰ روزه روانه تهران شده است.
برنامه تمرینی این تیم روزانه دو جلسه تمرینی صبح و عصر در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی است.
همچنین ۴ بازی دوستانه در این اردو برای تراکتورسازی مهیا شده است که این تیم در اولین بازی خود برابر گربه سیاه فصل گذشته‌اش تیم پدیده مشهد با دو گل به برتری رسید. گل‌های تراکتورسازی در این بازی توسط بایرامی و حمزه یونس به ثمر رسید.
تراکتورسازی روز یکشنبه با سایپا، چهارشنبه با نیروی زمینی و جمعه هفته آینده دو مرداد برابر استقلال تهران بازی خواهد کرد.
تراکتورسازی تبریز نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور بوده و در هفته نخست لیگ برتر دوره پانزدهم در تبریز میزبان تیم نفت تهران است.
گسترش فولاد تبریز نیز برای برگزاری دومین اردوی تدارکاتی خود در تهران به سر می‌برد. این تیم نیز یک بازی دوستانه برابر کیمیا تهران برگزار کرد و به برتری ۴ بر ۲ دست یافت. محمد ابراهیمی (۲گل) و مهدی کیانی و ایوب کلانتری گل های شاگردان کمالوند را به ثمر رساندند.
اردوی تیم گسترش فولاد تا روز یکشنبه در تهران ادامه یافته و این تیم بعد از بازگشت به تبریز و یک روز استراحت، تمرینات خود را در ورزشگاه اختصاصی خود پیگیری می‌کند.