درصد موفقیت مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی تبریز را بالاتر از میانگین جهانی می‌بریم
درصد موفقیت مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی تبریز را بالاتر از میانگین جهانی می‌بریم

نجف قراچورلو با اشاره به فعالیت مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی تبریز اظهار داشت: این مرکز با هدف رفع خلاهای موجود در حوزه درمان ناباروری درکشور و کمک به زوج‌های نابارور منطقه شمال‌غرب کشور و کاهش هزینه‌های رفت و آمد به شهرهای مرکزی و پایتخت از چهار سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است. وی […]

aaaaaaaaaaنجف قراچورلو با اشاره به فعالیت مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی تبریز اظهار داشت: این مرکز با هدف رفع خلاهای موجود در حوزه درمان ناباروری درکشور و کمک به زوج‌های نابارور منطقه شمال‌غرب کشور و کاهش هزینه‌های رفت و آمد به شهرهای مرکزی و پایتخت از چهار سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: البته این مرکز یک سال قبل افتتاح و ارائه خدمات این مرکز توسط متخصصان زنان و زایمان و اورولوژی و با همکاری گروه ژنتیک به طور رسمی از فروردین ماه سال ۱۳۹۰ آغاز شد.

رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی موفقیت‌های این مرکز را در سایه نیروی انسانی ماهر و تجهیزات آن دانست و گفت: این مرکز با در اختیار داشتن تجهیزات به روز و پیشرفته و کادر مجرب در بخش‌های مختلف ژنتیک، زنان و مامایی، مردان و اورولوژی، جراحی و آزمایشگاه جنین‌شناسی، خدمات تخصصی در حوزه ژنتیک و درمان ناباروری توانسته است موفقیت‌های شایان توجهی را به دست آورد.

قراچورلو افزود: در سال ۹۳ بیش از ۷۰۰ زوج نابارور به این مرکز مراجعه کردند که حدود ۲۵۰ زوج توانستند درمان شوند و این میزان حدود ۴۰ درصد مراجعان است.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه درصد موفقیت مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی تبریز در سطح جهانی است، گفت: تلاش داریم تا امسال درصد موفقیت مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی تبریز را حتی بالاتر از میانگین جهانی ببریم.

وی یادآور شد: برخی از زوج‌هایی که حتی در مراکز برتر کشوری و مرکز نیز نتوانسته بودند جواب مطلوب را بگیرند در این مرکز به اذعان خودشان درمان شدند که بخشی از این موفقیت در سایه تجهیزات پزشکی به روز و مدرن است.

قراچورلو  افزود: آزمایشگاه ژنتیک نیز  با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی آزمایشات تخصصی و با توجه به نیاز مبرم به علوم جدید به منظور بهره‌مندی از تکنولوژی‌های برتر راه‌اندازی شده تا برای شناسایی بیماری‌های ژنتیکی گام بردارد و  به مراجعه کنندگان شمال‌غرب کشور خدمات تخصصی ارائه می‌دهد.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی با اشاره به در پیش بودن سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی اعلام کرد: در این سالروز برنامه‌های مختلفی اجرا خواهیم کرد که از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی به افتتاح ساختمان جدید جهاد دانشگاهی استان اشاره کرد و گفت: قول احداث این مجموعه را داده بودیم که در حال حاضر نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و در سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی از خدمات مختلف ارائه شده در آن رونمایی می‌شود.