به گزارش اویاقلیق به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، سرهنگ علیرضا کردلو با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، گفت: به مناسبت عید سعید فطر فرماندهی انتظامی استان در نظر دارد خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی که دارای جرائم کیفری نبوده و فقط بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده‌اند را ترخیص کند. […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، سرهنگ علیرضا کردلو با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، گفت: به مناسبت عید سعید فطر فرماندهی انتظامی استان در نظر دارد خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی که دارای جرائم کیفری نبوده و فقط بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده‌اند را ترخیص کند.

وی افزود: به همین مناسبت صاحبان خودروها و موتورسیکلت‌ها می‌توانند از ۲۳ تیرماه امسال نسبت به ترخیص وسایل نقیله خود اقدام کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: این شرایط فقط شامل وسایل نقلیه‌ای می‌شود که دارای جرائم کیفری نبوده و بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده باشند.

کردلو از صاحبان این‌گونه وسایل نقلیه خواست با به همراه داشتن کارت وسیله نقلیه، کارت ملی یا شناسنامه خود و سند مالکیت وسیله نقلیه به ستاد ترخیص واقع در محل راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان‌های تابعه مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله خود اقدام کنند.

معرفی ۵۸ معتاد پرخطر به مراکز بازپروری

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، از معرفی ۵۸ معتاد پرخطر به موادمخدر در شهرستان خدابنده به مراکز بازپروری خبر داد.

سرهنگ مراد جعفری گفت: طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر در بخش‌های افشار، بزینه‌رود و سجاس‌رود شهرستان خدابنده به مرحله اجرا درآمد.

وی به معتادان جمع‌آوری شده متذکر شد که اگر شما اراده کرده و برای همیشه از دامن اعتیاد به دور باشید و اعتیاد خود را ترک کنید جامعه با آغوشی باز پذیرای شما خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: دولت نیز از طریق کمپ‌های مجاز و استفاده از کارشناسان و متخصصان این امر آمادگی همکاری برای ترک اعتیاد شما را دارد.

وی تصریح کرد: در صورت ترک کامل موادمخدر از طریق بهزیستی می‌توانید دارای شغل بوده و مثل سایر افراد جامعه زندگی عادی داشته باشید و ترک اعتیاد باعث خواهد شد تا شما دید بهتری نسبت به زندگی داشته باشید و امیدوار باشید و این کار جز با اراده و ایمان راسخ به خداوند امکان‌پذیر نخواهد شد.

در ادامه جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان به تشریح نتایج طرح پرداخت و گفت: در راستای اجرای این طرح ۵۸ معتاد و خرده‌فروش تحویل مراکز بازپروری شدند.