محمد شیرینی عصر امروز در محل سد سجن خلخال با اظهار تاسف از درگذشت این دانش‌آموز اظهار کرد: دانش‌آموز حامد عالی در سد سجن غرق شده است. وی تصریح کرد: امروز در حوزه امتحانی شاهرود غیبت این دانش‌آموز توسط مدیر دبیرستان گزارش می‌شود که پس از پرس و جو، اهالی خبر از مطالعه وی در […]

محمد شیرینی عصر امروز در محل سد سجن خلخال با اظهار تاسف از درگذشت این دانش‌آموز اظهار کرد: دانش‌آموز حامد عالی در سد سجن غرق شده است.

وی تصریح کرد: امروز در حوزه امتحانی شاهرود غیبت این دانش‌آموز توسط مدیر دبیرستان گزارش می‌شود که پس از پرس و جو، اهالی خبر از مطالعه وی در روز گذشته در کنار باغات شاهرود و سد سجن خبر می‌دهند.

با حضور بخشدار شاهرود، جمع کثیری از اهالی شهر کلور، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش منطقه پس از ساعت‌ها جستجو جسد بی‌جان این دانش‌آموز در سد سجن کلور پیدا می‌شود.

 به علت عمق سد و نبود امکانات نجات در منطقه به ناچار تقاضای غواص می‌شود و با حضور تیم غواصی مدیریت بحران استانداری اردبیل جنازه این دانش‌آموز از آب بیرون کشیده می‌شود.

 بخشداری شاهرود، مدیریت آموزش و پرورش منطقه خلخال و کارکنان آموزش و پرورش مناطق خلخال، هشتجین، شاهرود و جمعی از اهالی درگذشت این دانش‌آموز۱۷ ساله را در سد سجن تسلیت گفتند.

ماه گذشته نیز یک دانش‌آموز در روستای بلوکانلو خلخال در رودخانه روستا غرق شد.

روابط عمومی مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان خلخال از دانش‌آموزان خواست تا برای مطالعه در کنار سدها و بندهای خاکی که برای آبیاری کشاورزی ساخته شده، پرهیز کنند.