هیچ اعتبار دولتی به پروژه های شهرداری اردبیل تعلق نگرفته است
هیچ اعتبار دولتی به پروژه های شهرداری اردبیل تعلق نگرفته است

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل در جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر و استاندار اردبیل با ارائه گزارشی از درآمدهای سال جاری شهرداری اردبیل در مقایسه با سالهای گذشته عنوان کرد: هیچ گونه اعتبار دولتی اعم از […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل در جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر و استاندار اردبیل با ارائه گزارشی از درآمدهای سال جاری شهرداری اردبیل در مقایسه با سالهای گذشته عنوان کرد: هیچ گونه اعتبار دولتی اعم از عمرانی و اعتبارات ۱۰،۱۲ و ماده ۲۳ به پروژه های شهرداری اردبیل تعلق نگرفته است.

وی همچنین با اشاره به رکود اقتصادی و مشکلات مالی شهرداری ها خاطر نشان کرد: مطالبات شهرداری اردبیل از دستگاههای اجرایی مبلغ هنگفتی است.

شهردار اردبیل در تشریح وضعیت مالی شهرداری اردبیل به وضعیت صدور پروانه به عنوان یکی از کدهای درآمدی شهرداری اشاره کرد و افزود: صدور پروانه های سال ۹۵ در مقایسه  با سنوات گذشته کاهش چشمگیری داشت .

لطف اللهیان از تحقق ۱۸ درصدی بودجه مصوب ۹۶ در شش ماه اول امسال خبر داد و گفت: با وجود مشکلات مالی شهرداری اردبیل تلاش کرده است پروژه های عمرانی خود را فعال نگه دارد.

لطف اللهیان در بررسی مشکلات ناشی از عدم هماهنگی ارگانهای مختلف با شهرداری  گفت: یکی از نمونه های بارز این عدم هماهنگی حفاریهای ادارات است که در زمان اعلام از سوی شهرداری انجام  نمی گیرد و پس از آسفالت ریزی ها،ادارات تامین اعتبار کرده اقدام به حفاری می کنند که موجبات نارضایتی شهروندان را ایجاد می کند.

وی گفت: ۵۰ درصد از جمعیت استان اردبیل در شهر اردبیل ساکن هستند و توسعه این شهر و همسطح شدن با شهرهای هم تراز کشور حق شهروندان است و امیدواریم در دوران تصدی شما خدماتی هر چه بیشتر به شهروندان ارائه دهیم.